22. apr. 2010

Moja likovna terapija

Skiciran obraz, prazno platno, nekaj barv in slaba volja.
Se mi zdi, da sem bila takoj bolje, ko sem sliko spravila do te faze :)
Jo moram še končat jutri. 

Se mi je že ob objavi zdelo, da so barve malo čudne.. zdaj, ko menjam nočno fotografijo za dnevno, pa je to res očitno :) torej.. nova fotografija, s pravimi barvami :) Se mi zdi, da bi šla dobro na svetlo rumeno steno v predsobi.

19 komentarjev:

  1. res je....za vsakim dežjem posije sonce....lepo, barve osvobajajo, a ne....

    OdgovoriIzbriši
  2. Fajn je da imaš pribežališče, kjer se lahko umiriš in dopikaš slabo voljo. Če pa še nekaj tako lepega nastane, pa še toliko bolje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kaj ti je deklica , da si tak žalostna?Tako bi dala jaz naslov sliki, ampak je ozadje slike živahno, živo, barvito. To deklico popravi naj bo vesela:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super terapija za dneve, ko ni vse okej.
    Krasna slika. Me prav zanima, kakšna bo končana. Čakam ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Super terapija. Me zanima kaj boš še dodala.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala za komentarje. Mogoče ji tudi nič ne bom dodala.. ali pa, ko me mine razočaranje nad ljudmi in jeza zaradi laži..

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi meni je všeč tale slika :-)) sicer pa: katera pa ni :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. Z veseljem obiskujem tvoj blog in se veselim tvojih slik. Lepe so in polne barv. Ob tem tudi mene mika, da bi šla na kakšen tečaj. Nekega dne.

    OdgovoriIzbriši
  9. Nedelja, nedelja, kmalu bo nedelja, ko bom lahko spet barve razvlekla. Cel teden nič - za znort!

    OdgovoriIzbriši
  10. A ni smešno, da najlepše ustvarjaš takrat, ko si slabe volje. :) Jaz tudi največ ustvarjam takrat, ko se doma skregam. :)))))

    OdgovoriIzbriši
  11. Joj, kako je krasna. Všeč mi je scena v ozadju!

    OdgovoriIzbriši
  12. Hehe, jaz se doma nimam s kom kregat :) Oz. ko se s tamalo, ne morem delat. Z B. se ne da kregat, ni tip za to :))))
    Tokrat je služba zaslužna :)
    Danes me že mika, da bi solzice prebarvala. Kdo bo pa gledal jokico cel čas :)
    Sem pa zamenjala fotografijo, tale dnevna ima bolj realne barve.

    OdgovoriIzbriši
  13. Ne, ne pobarvat solzic, naj ostanejo, saj se mi zdi, da to paše k napisu. Ne vem zakaj pa sem se sama zapičila v njeno oblekico, zelo lepo si mi jo pobarvala. Pa zdi se mi, da počasi izoblikuješ svoj stil, ali pa se motim?

    OdgovoriIzbriši
  14. res fajn, da imaš ventil... in naj tako ostane. če so slike življenje, in to so - potem pač ni vedno samo smeh in veselje. razen, če te slika spravlja v slabo voljo. potem že razumem tudi prekrivanje solza.

    OdgovoriIzbriši
  15. Krasna je, čeprav je žalostna. Kljub temu, če boš solzice zbrisala, bo imela tako žalosten pogled, zato mora na svetlo steno ;)

    OdgovoriIzbriši
  16. Jaz dobesedno meditiram, ko slikam. Odpre se mi nova dimenzija in misli zamrznejo.
    Dobra je ta terapija, ki ustvarja takšne sadove!!! Zelo so mi všeč detajli in tudi drevesa se oblikovno popolnoma ujemajo s figuro!

    OdgovoriIzbriši
  17. krasna slikca!!!!!
    rada obiskujem tvoj blog
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...