18. apr. 2010

Sitotisk po domače

Pravzaprav ne gre za čisto pravi sitotisk, saj nimam mrežice, je pa zato sistem barvanja podoben.
Današnji dan sem začela s planom, da imam do večera narejene moje nove hlače. Še v horoskopu, ki ga že leta dobivam v poštni predal vsak dan, je pisalo, da danes bo šlo pa vse po planih.. če si bom le dovolj močno želela :) Pa ima zdaj konec dneva dečva novo tuniko, tako dolgo, na ven, z žepi.. in elastične kavbojke v nastajanju. Jaz pa en velik nič :)) Po lastni krivdi, saj ne znam nikoli nobene reči zašiti na najlažji in najhitrejši način.
Hlače bodo takole okrašene. Šablona je izrezana iz papirja, v kakršnega vam v Leclercu zavijejo salamo. Lahko pa ga za precej višjo ceno kupite preko luže, z imenom Freezer paper. Moram odkrit, kje se ga da kupit na metre, kot ostale prehrambene folije. Na ebayu ga najdeš v fensi quilting varianti ali pa v škatli, kot pri nas peki papir.
Najprej izrežeš motiv (jaz tule še vedno uporabljam s Cricutom izrezan vzorec), nato pa papir s svetlečo stranjo proti blagu prilikaš brez pare na pravo stran blaga. Pa imaš šablono za barvanje.
Sama uporabljam Pebeo barve za blago in kak širši čopič ali kar penasti čopič. Le pri debelejših robovih mi je malce barve ušlo. 
Na enem delu sem uporabila okvir, na žepu pa kar sam motiv.
Ko se barva posuši, jo bom utrdila z likalnikom, nato pa dokončala hlače. 

11 komentarjev:

  1. Sonja ne smeš vse verjeti horoskopu:):):) Zato bo pa dečvica super lepo na novo oblečena!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ampak jaz tkoooo rabim kaj novega za oblečt :))) Sita sem teh zimskih cunj.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ti pa se res vsega lotiš kaj? Mislim, da bodo nastale prav zanimive hlače.

    OdgovoriIzbriši
  4. A tako! Eni se pa matramo s sitotiskom!

    OdgovoriIzbriši
  5. Sonja, meni bi lahko dala še 3 strani navodil, pa ne bi nič pomagalo...
    Super si tole izvedla!

    OdgovoriIzbriši
  6. Super je! Pa čisto lepi robovi so!

    OdgovoriIzbriši
  7. Odtis ti je ratal čisto profi! Hvala za postopek!

    OdgovoriIzbriši
  8. Prima izvedba, pa krasna barvna kombinacija, kot nalasc za poletje (sori, se vedno nimam stresic na tipkovnici).

    OdgovoriIzbriši
  9. oooooo čist moje barve! Krasno!

    OdgovoriIzbriši
  10. sončki na hlačah... super :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Jaz bi pa rada videla cele hlače, s tem vzorcem ki malo spominja na kraljico

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...