11. apr. 2010

Zakurjena :)

Ni treba dosti, da me kdo "zakuri" za kako reč :) Še posebej, če je to domač dišeč kruhek :)
Ko je Nelya pokazala svojega, sem bila pečena. Sem že letela v skledo vsipat moko, iskat kvas...
Le da pri nas ne bo hlebec.. ampak so oz. bodo nastale: 3 sirove štručke, 3 mini štručke, 2 hotdog štručki in manjši hlebček. Wauuu, dišiii :)
Malo sira je ob jemanju štručk iz modela ostalo na pultu.. pa ga že ni več. Obožujem hrustljavo zapečen sir :)


Zdaj pa samo še na hlebček počakam :) Nekaj peke gre v skrinjo, saj je to najlažji način, kako zagotoviti majhne štručke za dečvin zajtrk. Ko vstanem, vzamem iz skrinje.. ko ona vstane, pa so že za jest :)

11 komentarjev:

  1. Mnjami... imam občutek, da je kar do Koroške pridišalo. Temu zapečenemu siru se tudi jaz ne morem upreti...

    Pa dober tek!

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni se že ko gledam to fotko cedijo sline, kaj šele če bi tudi zavonjala vse te dobrote...mmmm....

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobro sta to skombinirale z Nely in ti si krasno nadgradila njen recept.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hehe, sirove preverjeno dobre. Jih ni več. Smo vse tri zmazali. Fuuul lep in dober kruhek je nastal.

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa se je meni zdelo , da z vašega konca nekaj omamno diši:):)Izgleda slastno in verjamem, da se kar topi v ustih.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kaj pa nisi prišla :) Je bilo dovolj :)

    OdgovoriIzbriši
  7. hihihihi očitno sem dobro podkurila:-))

    OdgovoriIzbriši
  8. Mnjamiiii ... pri nas doma pa zadnje čase ob sobotah pečem "belokranjsko pogačo" - tako z malo prekajenega špehka in drobno posuto s sirom.
    Drobno pa zato, da se lepo zapeče :))

    Ne, kumine ne maramo :))))

    OdgovoriIzbriši
  9. ooo, BM, dobra ideja. Si jo moram tja do sobote zapomnit. Belokranjska pogača je tudi meni super. Zaradi mene bi bila lahko tudi s kumino, samo potem je nihče drug ne bi hotel jesti :)
    Imaš kje recept shranjen al kar kulinariko obiščeš?

    OdgovoriIzbriši
  10. Sonja ti si kriva, da grem sedajle v hladilnik iskat nekaj za pod zob. Samo kruh bo pa kupljen :-(

    OdgovoriIzbriši
  11. Uf tisti s sirčkom, bi mi pa zdajle prav pasali. Mi kar dišijo. :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...