4. apr. 2010

Poskusi, poskusi..

Današnje popoldne sem preživela v družbi dveh ustvarjalk in uživala v igranju s tujimi igračkami :) Pripravila sem si nekaj šablon za packanje po hčerinih majicah. Pokažem, ko poskusim :)
Da ju malo pocrkljam, sem izdelala obeska s transferjem dveh mojih slikic na fimo. Prvi obesek, ki je izdelan s transferjem moje slike, se mi naenkrat zdi preveč masiven. Tale dva današnja sta zato lažja.
Na bel fimo sem naredila transfer pomanjšanih slik, ki sem ju pred printanjem pozabila zrcalno obrniti, in obeska zgolj polakirala. Za zalivanje s smolo ali čemerkoli 3D ni bilo več časa. Nisem niti prepričana, da bi bilo potrebno. Verjetno bom poskusila še kako tehniko uporabe mojih slik za nakit, preden se bom odločila, katera mi je najbolj všeč.

Jaa, zdaj vem, kaj bom z mojimi slikicami :) Samo pazit moram, da si vedno zagotovim lepo fotografijo, primerno za transfer. Je že res, da je izdelava transferja enostavna, slikanje obrazkov pa ni. Zato bom čisto zadovoljna, če bom svoje slike v ta namen uporabljala samo jaz.

Fotografija ni najboljša, saj se mi je mudilo.

15 komentarjev:

  1. super super! res fajn obeski.
    tudi pri zaključni misli se moram povsem strinjati. slika je avtorsko delo in ne, slikanje ni tako preprosto, da bi bilo potem vseeno, kdo, kako, zakaj... tvoje je. pika. tvoja slikarska "parcela" bo toliko velika, kolikor veliko boš zakoličila na začetku.
    lepo ustvarjaj:)

    OdgovoriIzbriši
  2. To je fenomenalno, da lahko svoje mojstrovine uporabiš še za obeske. Res sta krasni ti dve sliki in obeska sta mega!

    OdgovoriIzbriši
  3. Sonja, ko gledam tvoje izdelke se vedno vprašam "Od kod črpa ideje". Tvoji obrazki so mi res fenomenalni, transferji pa - brez besed. Pravi poklon tvojim slikam.

    OdgovoriIzbriši
  4. Se strinjam s Tino, tudi meni se zdi odlično, da lahko svoje odlične izdelke uporabiš tudi za transferje in ti obeski izgledajo res dobro.

    OdgovoriIzbriši
  5. te tehnike pa še ne poznam..super je!!

    OdgovoriIzbriši
  6. super ti gre tale transfer.. sploh če maš svoje slikice, je to nekaj čisto posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepo. Pa kako prednost imaš, ko imaš svoje slike za transfer :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepi transferji so nastali.Pa še edinstveni so, avtorski!

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasno kao i uvijek!Kompletan tvoj rad...

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja, to je pa res v celoti avtorsko delo. Tvoje pupe so mi itak všeč in obeski so super!

    OdgovoriIzbriši
  11. no, slikarke, poglejte za kaj vse lahko uporabite vaše slikarske produkte.
    Krasno, megastično, čeprav bi jaz dodala še okvirček in tako bolj poudarila transfer.

    OdgovoriIzbriši
  12. Prava pezija! Zelo dobro izbrane barve in pogleda sta še vedno tako intenzivna, da lavita našo pozornost!

    OdgovoriIzbriši
  13. Super je izpadlo :))

    Fotke slik, ki jih objavljaš na spletu pa iz previdnosti zaščiti z vodnim žigom :)

    OdgovoriIzbriši
  14. BM, saj vedno bolj v sredo zamikam znak čez, žal pa noben vodni žig ni za prmej :) Se spomniš prvih Magnolij? :))

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...