19. dec. 2011

Grelčki iz ostankov

Se spomnite dečvinega brezrokavnika iz tele objave? Ostalo mi je še nekaj blaga, ki sem ga danes porabila za nove grelčke. Ideja nikakor ni moja, videla sem jo nekje na netu, žal pa si povezave nisem shranila. Samo slika se je vtisnila v spomin in ni hotela ven :) Še zaloga kvačkanih rožic je zdaj manjša za dve.



Remember my daughter's vest from this post? I've made wrist warmers from fabric that was left after cutting vest pieces. It's not my idea, I've seen it somewhere on the net, but can't remember where and I haven't saved the link.

13 komentarjev:

  1. Preslatke su, cvetić je divan detalj :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh kako so fajn. Ti pa imaš ideje, ki ti jih očitno nikoli ne zmanjka.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ful so lepi Sonja! A sama kvačkaš te rožice, res je lep detajl?

    OdgovoriIzbriši
  4. lepi in topli! Gre precej hitreje kot s palčkami;-)))))

    OdgovoriIzbriši
  5. @ studio13: ja, sama delam rožice. So bile včasih popularen dodatek za na čestitke.
    @ Nelya, pa gre res hitreje kot s palčkami :) Pa ne bom je za ušesa vlekla, če jih izgubi :) a veš, da bi jih tvoj tud lahko imel, s kakim frajerskim našitkom gor :))))

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo in koristno! Zelo so mi všeč!

    OdgovoriIzbriši
  7. O luštni grelčki. Ne bi se jih branila☺

    OdgovoriIzbriši
  8. Kaj naj rečem, pridna,pridna mami, lepo

    OdgovoriIzbriši
  9. Oooo kako so luštni. Danes bi še kako prišli prav .... je pošteno mraz. Lp

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...