2. dec. 2011

Kofetek, ki to ni, in izmenjava darilc

Danes smo se na "kofetkanju" srečale ustvarjalke z gorenjskega konca. Med njimi sem bolj nova, so pa prav prijetna druščina in se vedno veselim druženja ter klepeta. Na programu je bila tradicionalna izmenjava zgodnjih novoletnih darilc.

Zdaj končno lahko pokažem darilce, ki sem ga pripravila. Po fotografiranju sem dodala le še prozorne kristalčke na sredo zvezdic. Meni je všeč :)





Today was the day to meet some realy nice ladies who love to craft. We had traditional presents' exchange, as early Christmas surprize. This little purse was my present. Made out of jeans with free hand embroidery. Love how it turned out.

17 komentarjev:

  1. Noro! Prostoročna tačka? Al kako se že reče? ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja :) In sploh ni tako strašno, kot se zdi. Samo občutek moraš dobit za premike :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jo imam naročeno :) Čakam...in upam, da bo kmalu :))

    OdgovoriIzbriši
  4. prečudovita...zelo izvirna in diši po čisto pravi zimi...

    OdgovoriIzbriši
  5. ooo kako lepo toaletko si naredila in prejemnica jo je bila sigurno zelo zelo vesela.
    Zelo lepo si jo "popisala" :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. ooooooooooo kok je huda toaletka..
    ma daj kdaj me prideš učit šivat??? :)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Oooo, kako je lušna toaletka. Se nič ne čudim, da si pisala, da je kar ne bi dala iz rok ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako prisrčni sta in unikatni.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja, lepe zelo in tudi zelo uporabne.

    OdgovoriIzbriši
  10. Hihi, bejbe, tale je samo ena, le vzorček je na vsaki strani drugačen :)
    @ Sandra, ti kar povej :) čeprav se mi zdi, da bi bilo bolje, da počakava do januarja :)
    @ Maja, pa je šla res kar težko.. ampak v dobre roke :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo luštna, všeč so mi vzorčki:)

    OdgovoriIzbriši
  12. Na, vidi ti, zdaj bo pa še s cvirnom risala. Najs, veriveri najs!

    OdgovoriIzbriši
  13. Ooo, vidim, da zadnje dni ustvarjaš veliko hišk - najprej podložena torbica v obliki hiške, potem hiška za sosedovega (kmalu vašega) mucka in zdaj še vezenje (predvidevam, da si vezla s strojem).

    Dolgo me ni bilo na obisk in vidim, da se veliko zamudila - moram bolj pogosto pokukati v tvojo ustarjalnico! Lepo nedeljo ti želim!

    OdgovoriIzbriši
  14. Lušna, vesela, zimska. Meni je tudi všeč. zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  15. super torbica!
    vse ti gre krasno od rok, česar se lotiš.
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...