29. dec. 2011

Naš novi družinski član

Da bomo enkrat imeli mačka, je bilo tako jasno. Le kdaj in od kod se nismo zmenili. Potem pa sem šla prejšnji teden jaz po jajca h kmetu, kamor redno hodimo. Vedela sem, da imajo mlade mucke, ko pa sem videla tega revčka, mi je bilo jasno, da bo kmalu naš. Danes mi je žal, da ga nisem popokala kar takoj, saj je bil takrat še v boljšem stanju.
Trenutno je bolhast, garjast, prehlajen, popraskan od mačjih spopadov, eno oko ima pošteno vneto in ni nujno, da bo še kdaj čisto dobro. Dišal pa je tudi čisto po "štalsko".
Danes sva šla ponj. Ko ga prvič nismo priklicali, sva se malo kasneje vrnila. Spakirala sem ga kar v transporter, ki smo ga uporabljali za morsko pujso, ko pa je tako majhen.
Je pa hecen, takoj, ko se ga dotakneš, se zvrne na hrbet in čaka, da ga začneš čohljat po trebuhu.
Na srečo mi je pred kratkim Caci pustila telefonsko, da sem jo lahko prosila za nasvet, kje se lotit zdravljenja. Kaj od opreme potrebujem, mi je bilo jasno, saj sem že imela nekaj mačkov, vendar pa so bili vsi zdravi. Tale revež ni in upam, da ga uspemo pozdravit.
Kar takoj smo se odpravili do veterinarja. Pregledali so ga, pošpikali, nam naložili kupček zdravil in razložili možne zaplete. In izstavili pošteno hud račun. Čez en teden gremo nazaj, na kontrolo, do takrat pa se bomo crkljali. Še dobro, da so prazniki :)
Slikat se da tole malo kosmato kepo bolh samo takrat, ko spi. Ampak takrat nič ni videt :)



Utrujen po pregledu in domačem kopanju z zdravilnim šamponom je takole zaspal.




Our new family member.

20 komentarjev:

  1. O, kakšnega cukrčka ste posvojili!Želim mu, da čim prej okreva, tebi čim nižje zneske na veterinarjevih računih (pobožna želja, vem), vsem pa ogromno cartanja! Res je luškana kepica...kakšen bo šele, ko ga boste upedenali, kot mora bit!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hihi, vidim, da si je malček že našel najljubši prostor za počivanje :)
    Prav gotovo mu bo pri vas zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kok je bogec,ampk ti ga boš sigurn hitr pocajtala.:):)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kok je bogec,ampk ti ga boš sigurn hitr pocajtala.:):)

    OdgovoriIzbriši
  5. Lušten kosmatinček. Sem prepričana, da ga boste poštimali in pozdravili in, da bo pri vas užival kot kraljevič.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja cortek.
    A ni hecno kako si muci zberejo eno osebe za na njej počivat in pol tko lepo predejo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tej luštni mali kosmati kepici želim hitro okrevanje, vam pa veliko veselja z njim.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kakšen cartek in ne dvomim, da bo pri vas kmalu ozdravel.

    OdgovoriIzbriši
  9. iii kakkšna kosmata štručka. Upam, da se kmalu pozdravi in prišel je v krasne roke.

    OdgovoriIzbriši
  10. Iiiiii... Kako je luškan! <3 Moram priznat, da so se mi zasolzile oči... Ko bi le bilo več takšnih ljudi, kot si ti. Večina se 'grdega' prehlajenega mačka ne bi niti pritaknila. Zdaj vidim od kod pride tvojim slikam duša.
    Samo za pomoč - moji mački je pomagal Tobrex (kapljice in krema) pri vnetih očeh.

    P.S: Ima mačkon že ime?

    OdgovoriIzbriši
  11. Juh, kako sladek kosmat črnobelček. Kar zavidam vam, pa upam, da ga boste hitro poštimali. Mački imajo itak 9 življenj, ne? :D Kaj pa ime, že ima?

    OdgovoriIzbriši
  12. Ojoj kakšen cukrček. Boš videla, kako lep bo postal. Najboljše zdravilo je ljubezen☺

    OdgovoriIzbriši
  13. OOOOOOOOOOOOO kok je cartkan. Držim pesti da se bo pozdravil. <3

    OdgovoriIzbriši
  14. Hvala za komentarje :) Včeraj je bilo bolj pomembno, da ga začnemo zdravit, tako da je ime dobil šele danes, samo ve še ne, da mu je Miki ime :)
    Nihrida, tudi mi imamo Tobrex, ampak je možno, da je uček že preveč poškodovan, da bi bil še uporaben. Poleg tega ima še antibiotik na šprico, pa tabletke proti notranjim zajedalcem, pa tekočino za garjasta ušeska, raztopino za namakanje kože, da si jo pozdravi. Tale je res prišel v paketu z vsem, kar lahko ima tako malo mače.
    Ampak je pa noro prijazen, ves čas prede, zasleduje kogarkoli od nas, samo da se koga tišči, pa je srečen. Zjutraj me je celo pocmokljal po vratu, je verjetno občasno še sesal pri mami. Je pa že navajen na hrano.
    Dokler mu bo treba dajat zdravila in ga kopat, jaz verjetno ne bom najbolj priljubljena oseba :) Zdaj premečkan in sit spi.

    OdgovoriIzbriši
  15. Joj kako je srčkan .... jaz si tudi želim imeti enega mačkona pa se fant na žalost s tem ne strinja :( ... pri starših sicer imam še svojega mucka, ampak ko tako redko hodim na obisk. Upam, da se ti mačkon čim prej pozdravi. LP

    OdgovoriIzbriši
  16. Ojej, potem je bil še v slabšem stanju kot sem mislila. Upam, da se kmalu pozdravi. In verjemi - vse ti bo poplačal, ko pride k sebi. Mucki so zakon!

    OdgovoriIzbriši
  17. Kakšen mali lepotec,hitro se naj pozdravi

    OdgovoriIzbriši
  18. Ej, super ste, da sta ubogega mucka vzeli k sebi in ga zdravite. Hitro se pozdravite, saj veselje in hvaležnost, ki prihaja nima meja.

    OdgovoriIzbriši
  19. Živjo Sonja,
    kolk fino da ste Mikija posvojili! Ob taki skrbni negovalki in crkljanju, kot je razvidno iz fotografij se bohitro zlizal in okrepil. Tudi jaz mislim, da bo Miki še velik vaški zapeljivec, ker vidim, da potrebne predispozicije že ima ;).
    Vsem skupaj želim zelo veselo in ljubezni polno leto :).

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...