19. dec. 2011

Pečica na delu

Službeno novoletno kosilo je odpadlo zaradi odsotnosti dveh in slabovoljnosti še dveh. Ena od teh zadnjih dveh sem bila jaz, priznam :) V opravičilo lahko le rečem, da me je roka po terapiji bolela.
Tako sem se morala doma kar hitro obrnit in pripravit kaj dobrega za pod zob. Približno 30 dag moke sem dala v posodo mikserja, dodala mleko, olje, kvas, sol, sladkor in vodo ter zamesila precej mehko testo. Polovico vzhajanega testa sem obložila s paradižnikom, šunko in sirom ter spekla mini pizzo. Te skoraj ni več, tako da je nisem fotografirala :) Je bila dobra, preverjeno.
Iz druge polovice pa sem naredila sirov kruhek. Testo sem razvlekla v krog premera 20 cm, na sredini naredila vdolbinico in vanjo natresla preostanek ribanega sira in mozzarele. Dobro zgleda. Če je tudi dober, pa bomo vedeli, ko ga bomo načeli za večerjo. Ali pa zajtrk :)


Home made bread with cheese.

5 komentarjev:

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...