4. dec. 2011

Nagradica po pospravljanju Obraz po Tamarino

Moj kotiček se polni z materialom in pripomočki, včasih kar malo prehitro, tako da niti pospravljam ne več sproti. Iz selitvenih škatel sem jemala in nosila v sobico tisto, kar sem tisti hip potrebovala ali pa želela uporabiti. Tako je bila vsebina poličk kmalu precej zmešana in nepraktična. Včeraj sem kar nekaj časa porabila za prestavljanje poličk mojega Billyja, pospravljanje v škatlice.. še vedno pa me čaka veliko dela. In nekaj novih poličk, pa škatlic, pa mogoče kaka omara.. pa kako steno bi tudi morala premaknit bolj ven :)))
Da bi se za opravljeno nagradila, sem si ogledala enega od starejših tečajev in sproti s svinčnikom risala v mojo doma izdelano knjigo. Lahko le potrdim, vedno se splača vračat na začetek, ponavljat tisto, kar misliš, da že znaš. V drugo ali tretje pač slišiš kaj drugega kot prvič. Prvič verjetno tudi ne bi sproti risala, senčila.. Zdaj razumem dečvo, ki hoče kako risanko pogledat večkrat :)

Žal fotografija kar nekaj senčenja skrije, ampak takole nekako izgleda obraz po Tamarino. Obiščite jo na njeni strani http://www.willowing.org/, kjer vabi na nov celoletni sklop tečajev Life Book.
Zdaj pa ji dodam samo še nekaj barve :)


I've been filling my little studio with materials and tools I wanted to use, with no order. From time to time I just have to make some order. Yesterday was a day to tidy up my studio, move some shelves, fill some boxes and after that I've decided to reward myself. I've watched one of Tam's classes and enjoyed sketching along. I wouldn't have been able to do so at the beggining of my sketching journey.
Photo isn't showing all the shading, but this is my face ala Tamara. Visit her at her page http://www.willowing.org/, where she's inviting you to her new class Life Book. Now I just have to add some paint :)

5 komentarjev:

  1. Hihihi, koma si se dobro ugnezdila, pa bi že premikala stene navzven. Čakam barve...:):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Helena, saj sem vedela, da bo šlo bolj na tesno :) Mogoče pa se moram samo malo zdisciplinirati, pe kako odprodajo narest.. pa bo počasi :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nikoli ni dovolj učenja. Vedno se lahko še kaj novega ugotovi. Deklica je luštna in gotovo ji bodo barve udahnile še več življenja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Mene včasih prav zanima, kako bi vsa moja navlaka eksplodirala v posebej za to namenjenem prostoru. Tako pa se tlačim malo sem, malo tja, pa še kar redno moram pospravljati (grozota). Se pa že nekaj časa pripravljam na eno ornk pročmetanje iz omare ;) Ti raje še kakšno omaro ali poličko nabavi, pa bo.

    OdgovoriIzbriši
  5. K, če se kdaj spraviš v tisto mini hišico, boš videla :) Dokler je bilo vse razdrobljeno po celem stanovanju, v vsaki omari malo, sploh ni bilo videt, da je tolikoooooo :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...