4. dec. 2011

Reciklirano - instant grelčki

Zadnje čase vsi samo še grelčke delajo, čeprav je bilo danes zunaj tudi do 15 stopinj :) Napovedovala jih je Nelya, pa jih še ni pokazala, čudovite pa sem danes videla tudi na FB pri Vixi.
Ker vnete mišice na roki še kar niso navdušene nad pletenjem ali kvačkanjem, se je bilo treba znajt :)  Malo sem pobrskala po netu in našla tale navodilca.
Nameravala sem se lotit enega od mehkih pulijev, ki so mi premajhni, pa sem našla nekaj dečvinih otroških šalov. Nekaj rezov s škarjami, nekaj šivov in dečva ima nove grelčke. Vsaj do takrat, ko bom lahko normalno pletla in dokončala skoraj narejen par.



Mogoče pa naredim še kakšne, saj je zaloga kar bogata :) 


Due to sore muscles on my arm I can't knit or crochet to make some wrist warmers for my daughter. I had to find another solution and while browsing I've  found this tutorial.A little bit of cutting and sewing later this is what I made. I've used one of old scarves that was too short to wear. There's plenty of them in stash :)

8 komentarjev:

  1. ooooooo teli grelčki so pa še meni zelooo všeč. še dobr da sem spala ane, da si ti lohk tkole mal ustvarjala :)) drugače bi spet popoldan prečvekala :))))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ah, veš, tud čvekat je treba kdaj :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super grelčke si naredila! Želim ti hitro okrevanje (tudi moje ročice v tem času glasno opozarjajo, da je preveč... )

    OdgovoriIzbriši
  4. O čedni grelčki in krasna ideja.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hej, kako domiselno!Pa še luštno modni so :).
    Imej lep teden ♥

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlično si predelala šale. Zdaj imajo novo funkcijo in zelo prav bo to prišlo v mrzlih dneh.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...