4. avg. 2012

Dopoldansko sejmarjenje

Po prejšnjem vikendu, ki sem ga preživela kot ena od sejmark, sem se ta teden odločila za obisk dveh kreativnih dogodkov, ki sta potekala v Ljubljani. Za fotke enostavno ni bilo časa, sem pa vsekakor preživela prijetno dopoldne.

Najprej sem se odpravila na Breg, na ogled Artmarketa. Pred leti ena od mojih priljubljenih sobotnih destinacij, danes pa mi je manjkala tista posebna energija, ki jo je sejem imel pred časom. Še vedno najdeš zanimive izdelke, ilustracije, keramiko, skodelice iz kamenine, si ogledaš slikarja pri delu ali pa razstavo izdelkov iz lesa. Le iskric ni bilo. Kot malce uspavana stara gospa.

So pa iskrice prav gotovo bile na Umetniškem sejmu v parku Tabor. Bolj živahno, pisano, klepetavo. Polno ustvarjalne energije, kot bi brenčale čebelice. Luštno je bilo srečat nekaj ustvarjalk, poklepetat.. mi je bilo kar žal, da nisem imela časa, da bi poklepetala še z nekaj drugimi, pa so me doma že čakali s kosilom.


Zdaj pa grem držat pesti, da se ponovno uvrstim med Artishane. Prijavo sem oddala, pripravljam nove izdelke.. Prepričana sem, da Patsy s svojim delom za ARTish postavlja povsem druge standarde za umetniške sejme, z zelo dobro predstavitvijo sodelujočih, medijsko pokritostjo dogodka, stojnicami na super lokaciji, kamor pridejo tudi naključni mimoidoči. Dober občutek je, ko si del nečesa takega.

3 komentarji:

  1. He he he...sem ti jaz vzela precej časa s klepetanjem ;-))))...lepo te je bilo spet videti :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ana, je pasalo :) Se vidiva :)
      PS: mi sporočiš prosim naslov knjige, o kateri so govorila? sem pozabila :(

      Izbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...