5. avg. 2012

Srčkasto darilce

Čez vikend popoldneve še najraje preživljam v senčki za hišo, kjer so temperature še sprejemljive. Priznam, danes sem se skrivala notri z vklopljeno klimo. Nekaj časa že zdržim v mreži, potem pa se moram česa lotit. Najraje sabo prinesem nekaj barv in kakšno podlago.
Priprava te podlage je bila eno samo veselje, saj je narejena v mojih barvah :) Polna energije.

Še večje veselje pa je bilo iz podlage izdelan srček podariti simaptični ustvarjalki, ki se je po pavzi le pokazala na Ustvarjalnem sejmu v parku Tabor. Enostavno sem čutila, da je pravi zanjo. Sama ga niti poslikat nisem uspela, zato pripenjam Anino fotografijo. Obiščite kaj njeno spletno stran ali pa FB stran, prav lepe pošastkote šiva.


Out of painted canvas I created mixed media heart and gave it to a creative friend. I felt it's the right gift for her. It says: Believe in yourself.

7 komentarjev:

  1. Zelo lepa podlaga in super srček!

    OdgovoriIzbriši
  2. That is so nice Sonja, it reminds me of a fortune cookie. You are a thoughtful person.
    ManonX

    OdgovoriIzbriši
  3. Super barve! Všeč mi je tudi napi na srčku. LP

    OdgovoriIzbriši
  4. Super mora biti tako ustvarjati zunaj. Jaz moram priznati, da sem prelena, da bi vse stvari vlačila ven in potem nazaj noter, po drugi strani pa je v kleti tako prijetna temperatura. Ampak vseeno si tolikokrat mislim, le kaj se skrivam tam nekje pod zemljo :) Te barve so res tvoje in vedno jih znaš super skombinirati in srček je krasen.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Verjemi, tudi meni se ne da vsega vlačit ven. Zame je ustvarjanje zunaj vedno hkrati tudi izziv, kako ustvarjati samo z npr dvemi oz. tremi barvami. Ostale tubice ostanejo gor v sobici. Me vedno zanima, če mi bo uspelo, ne da bi hodila nazaj gor po dodatke. Ni lahko zdržat :)

      Izbriši
  5. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  6. Sem ga občudovala že na Aninem blogu...in seveda takoj vedela čigava mojstrovina je! Super darilce! :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...