16. avg. 2012

Mini platenca drugič

Dokončala sem še tri platenca, nekaj pa jih še čaka. Rjave barve res ne uporabljam dostikrat, me pa ob pogledu na tole slikico zamika, da bi si šla belo kavo skuhat :)
Bit frej takole kak teden je prav super :) Lahko kar dosti narediš in povsem odklopiš.


Another three little canvas boards painted.

14 komentarjev:

  1. Krasna platna, meni so rožice najbolj všeč. So zelo cartkane. Tudi obeski za ključe iz včerajšnje objave so zelo lepi. Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
  2. Cortkani. Ampak meni sta ta stranska najbolj padla v oči, zadnje čase padam na pink-modro kombinacijo. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja ti si pa čist hiperaktivna ;) Super, lepe stvari nastajajo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hehe lahko zamenjave, jaz bi takoj šla v službo :))))) sem namreč že kar lep čas doma :( Tvoja platenca pa so tako čudovita kot vedno. LP

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mojca, hvala ampak nič ne bo z menjavo :) Imam čisto rada tole mojo službico, tam izživim moj organizacijski del. Kreativnega pa doma. Takole hiperaktivna pa sem med dopustom, ker nisem tip za ležanje na kavču :)

      Izbriši
  5. Tvoj dopust je več kot hiperproduktiven....:):): Vse kar si naredila, od platenc do obeskov je megastično!

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako so super, nič ne bi imela proti, če bi znala kaj takega naredi;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Se ne morem odločit katero mi je bolj všeč..vsako platence po svoje...vsi skupaj pa prečudoviti!

    OdgovoriIzbriši
  8. Mmm, rjavo, krasno krasno, da si se le prepričala, da je to tudi barva, hihi...
    Iskreno povedano, pa me je najbolj prepričala prva. Postavitev, kontrasti, detajli.

    OdgovoriIzbriši
  9. Uauuu, jaz bi tudi kavo... ko gledam skodelico. Ampak tudi drugi dve sta krasni.Kar ustvarjaj :-) Se vidimo ;-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Cart so vsa po vrsti. Čeprav sem kofetkarca, mi je pa vseeno najbollj všeč rozi z rožcami :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Tudi ta druga serija je zelo všečna, tako polne energije so :-))

    OdgovoriIzbriši
  12. Tebi to gre res fantastično od rok in res si si našla svoj košček ustvarjalnega sveta, ki ti je pisan na kožo. Krasne, vse tri.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...