4. avg. 2012

Popoldansko ustvarjanje na obisku

Ko predelaš vse čveke in pozabiš, da so tam nekje otroci, ker se zamotijo sami, ni druge, kot da se preseliš za ustvarjalno mizico in začneš v družbi ustvarjat. Nastali sta dve povsem različni sliki in prav luštno je bilo.
Tale je moja:, 10 x 10 cm velika:


While visiting a friend kids have been playing by themselves, so we had some free time to create. We've made two small paintings, this one is mine.

6 komentarjev:

  1. Tele tvoje slike so res prav nekaj posebnega in me prav zanima kako za vraga narediš to ozadje s črkami?! Krasno izgleda, barve so tako živahne ... enostavno čudovita. LP

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštna, čisto v tvojem stilu :) Jaz pa zadnje dni čisto v šivanju...

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna je in zelo se mi dopade :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita slika v živahnih barvah.

    OdgovoriIzbriši
  5. Izgleda, da ti obiski in čvekanje dobr sedejo :)...slika je naravnost čudovita!!

    OdgovoriIzbriši
  6. dobro s koristnim bi rekla!!!!
    vse kar se naredi za dušo je balzam!
    krasna slika je nastala!
    lp

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...