16. avg. 2012

Zutter fan

Ko sem iz sredine mize odrinila tam nabran material in naredila prostor za rezalnik lepenke, si nisem mogla kaj, da ne bi naredila fotke. Tole pa je dokaz, da sem goreč Zutter fan.
Pa na mizi ni vsega njihovega, kar imam doma. Začela sem s pripravo za špiralno vezavo Bind it all, rezalniki vogalčkov Round it all, kleščicami, nadaljevala z rezalnikom lepenke Kutter in zaenkrat zaključila z mašinco za cefranje robov Distrezz it all.
Vse je občasno v uporabi in kljub visokim cenam mi niti za en nakup ni žal.



Photo prove of me being a Zutter fan :) Bind it all, Round it all, Zutter Kutter and Distrezz it all, my toys. All worth buying.

4 komentarji:

  1. Sonja, se strinjam glede kvalitete Zutter orodja! Jaz imam zaenkrat samo Bind it all...in imam namen nabaviti še ostalo...počasi:)Zanima me, kje si kupila Kutter in koliko je stal? Lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moyca, Kutter sem kupila preko neta iz UK, takoj ko je prišel ven, v tejle trgovinici: http://www.craftobsessions.co.uk/index.php
      Tu sem kupila tudi Bind it all, pa zdaj nimajo nič od tega v ponudbi. Ceno pa sem kar takoj namenoma pozabila :)

      Izbriši
  2. Hehe, te čist razumem glede cene...saj približno vem, koliko stane, ampak vsake toliko upam, da bo kje kakšna cenejša varianta:)
    Hvala!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se je ful ugodna varianta zgodila pri Distrezz it allu - se splača počakat :)

      Izbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...