28. avg. 2012

Pa ga le imam - ovitek za telefon z mojo sliko

Po treh tednih čakanja je le prispela pošiljka, na kateri je pisalo Gelaskins. Se spomnite tele objave?
Najprej sem bila malo presenečena, saj sem bila pri prebiranju spremnih tekstov na Gelaskins strani ob naročanju malo površna. Ko sem bila pa tako zelo navdušena nad možnostjo, da s svojo sliko izdelam ovitek za telefon.
Se je izkazalo, da ne gre za ovitek, kot sem pričakovala, ampak zgolj nalepke. Ki pa so res narejene po meri, tisk pa je čudovito natančen, barve žive bolj kot na vzorčni fotografiji ob naročilu.
Telefon in posebej nalepke sem nekaj časa nosila okoli in tuhtala, kaj naj. Pa smo jih le nalepili in ni mi žal. Telefon je čudovit in že v soboto sem ga razkazovala okoli vsakomur, ki ga je bil le pripravljen pogledati :) S čemer jasno nadaljujem :))))))))




My new Gelaskins phone cover. Love to see my painting on a phone, keep telling me: Dare to be different.

15 komentarjev:

  1. Prekrasno ♥. Izbrala si pravi motiv in napis :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Moj junior bi rekel: CARSKO ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. ooo kako je dober in mislim, da bo tole postal dober biznis!!!
    Čudovito izgleda :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. tole je pa res unikatno!
    bravo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi v živo je svetoven! Barve resnično kar izstopijo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako imaš ti lep telefon!! Super si ga spedenala!

    OdgovoriIzbriši
  7. Super zadeva! Čestitke za tako luškan dizajn!

    OdgovoriIzbriši
  8. Waw tole zgleda čisto odbito in res poskušaj tale dizajn spravit v tek, sigurno bi ga marsikdo imel rad na svoje telefonu. LP

    OdgovoriIzbriši
  9. Tole je pa res nekaj posebnega, prelepo

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovito je, in takooo zelo unikaten;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Uau, to pa je nekaj. Bravo, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  12. That looks absolutely amazing! WOW!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...