31. okt. 2008

Čestitkarsko popoldne

S Sandrco sva si danes spet privoščili izmenjavo motivov oz. kar štempljanje vsega, kar je druga nakupila :) Ko mi je v hecu zagrozila, da bo prva objavila čestitko s tem motivom, sem jo šla hitro barvat :)
Motiv je pobarvan s Tria markerji. Barvaste papirje sem kupila na bolšjaku in jih zdaj z veseljem uporabljam.
Vijugica v spodnjem kotu ter rožice so izrezane s hroščkom in šablonami.
Kristalčki so iz paketka za okrasitev mobitela.


Uporabljeno:
Štampiljka: Magnolia - Pink Tilda, Autumn Leaves Swirls
Papir: modra osnova kupljena v Art-u, vzorčasti papirji iz domačih zalog
Barve: Tria markerji, blazinica za štampiljke
Dodatki: rožice in vijuga izrezani s Cuttlebug šablono, kristalčki
Lepilo: 3D montažni trak, Aero obojestransko lepilni trak, lepilo v pisalu
Orodja: Cuttlebug, šablona z rožicami, šablona z vijugo, Fiskars rezalnik papirja

14 komentarjev:

  1. O kok je lepa, kar gledala bijo cel dan! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa sem rekla da tok počaki da pridem domov :)

    Ampak lej jo lepotičko :)

    Punce v resnici je še 100x lepša!!!

    Je prav luštno opazovat Petyo kako iz parih papirčkov sestavi tako lepotičko :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kje sem pa upala čakat, da me prehitiš :)
    Zdaj pa hitro še ti tvojo pokaži :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Oooo, res je prava lepotička. Še posebej mi je na tej čestitki všeč, kako si rožice upognila :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Vijugica <3
    Saj vse ostalo tudi, ampak vijugica ... ufff!
    ;)
    Kitty

    OdgovoriIzbriši
  6. Mhm, vijugica *mljask* :)
    LP, tulpika

    OdgovoriIzbriši
  7. Res, moram te pohvaliti. Izdeluješ neverjetne stvari. In ko takole prebiram tvoje strani, pa tudi na otočku sem že zasledila, ali mi lahko razložiš prosim, kaj je to hrošček...Tudi sama rada ustvarjam in saj veš vsak ima svoj stil...pa me mika po tistih rožicah in dodatkih, ki so na tvojih voščilnicah...prosim, pomagaj mi.

    OdgovoriIzbriši
  8. Hrošček je ljubkovalno ime za Provocraft Cuttlebug.
    Poglej na http://www.cuttlebug.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Očitno so jim link speljali :)
    Tale bo pravi: http://www.provocraft.com/products/index.products.php?cl=cuttlebug

    OdgovoriIzbriši
  10. Aj, je kjuti...voščilnica in vijugica pravzaprav :)...barve so tkoooooo lepooooo padle skup...njami!!!

    OdgovoriIzbriši
  11. ojojojoj!!! da dol padeš. tale je pa 1A!!!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...