17. jan. 2009

Fimo - vse je enkrat prvič

Že kar nekaj časa je minilo, odkar sem prvikrat videla kak kos nakita v mica shift tehniki, poskusila je nisem še nikoli. Čudovite izdelke v tej tehniki dela Jana.
Tako sta tale dva delčka prvi poskus tehnike. Zmešala sem večji del perl barve in dodala čisto malo rdeče. Pa še to je bilo krepko preveč. Saj bi barvo razredčila, pa perl barve fima nimam več doma.
Za odtis sem uporabila kar gumijasto štampiljko rožice, ki je bila v enem od kompletkov, ki sem jih kupila za čestitkanje. Se mi je zdela dovolj globoka, pa še žal mi je ni bilo, če bi se slučajno uničila.
Hkrati sta to tudi prva izdelka iz fima, ki sem ju namesto, da bi ju pekla v pečici, skuhala v mikrovalovki. Fimo sem dala v plastično posodo, ga zalila z vodo in hop v mikrovalovko za 5 minut. Ob kuhanju se na fimu sicer nabere belkasta prevleka vodnega kamna, kar pa pri meni ni problem, saj sem skoraj malo obsedena z brušenjem fima.. s papirji od 300 pa tja do 1200 :)
Po brušenju sem namesto Fimo laka uporabila Judikins Diamond Glaze, ki sem ga nanesla s čopičem. Posuši se hitro, pa še lepo se sveti.
Skupaj z delčkoma za uhane (visoka sta malo manj kot 3 cm) sem izdelala tudi obesek, ki pa mi ni bil všeč. Sem ga verjetno tudi zato preveč pritisnila ob brušenju, da je počil :) Ker pa imam namešanega fima v barvi še kar nekaj, bom verjetno naredila novega. Samo odločit se moram, kakšnega.
Barva v živo ni tako zelooo rdeča, ampak slikat tako, da bi bilo kot v živo, pa ni najlažje. Bo treba kako lučko več postavit :)

7 komentarjev:

  1. O tole je pa čudovito, tudi fimo ti gre dobro od rok! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  2. Wau. Ja, za moj okus malo preveč rdeče. Ammpak, če praviš, da v živo ni tako... :)

    OdgovoriIzbriši
  3. V živo je pravzaprav roza, čisto po moje :) bom poslikala še enkrat, saj zdaj je še v uhane sestavljeno. Samo še obesek si moram narest.

    OdgovoriIzbriši
  4. O, super kjuti so. Ta tehnika mi je zelo vsec, sem jo ze dolgo nazaj videla pri Donni Kato, samo preizkusila je nisem. Obe z Jano razturata v nulo, pa vsec mi je barva, ki ti jo je uspelo namesat :) Mogoce bi bil tudi pri meni cas za kako fimarsko popoldne, to je inspirativno :)
    LP, tulpika

    OdgovoriIzbriši
  5. Tooo, super osnova z uhane. Pa zelo lepa štampiljka. S kakšnim lakom pa lakiraš, da se ti tako lepo sveti fimo?

    OdgovoriIzbriši
  6. oo, Sonja, hvala.:)
    Tvoji uhančki so čudoviti, te rožice so tako cort. Komaj čakam, da pokažeš še obesek.

    OdgovoriIzbriši
  7. Res krasno!! Jaz se te tehnike še nisem lotila, vidim pa, da tebi zelo dobro laufa :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...