10. jan. 2009

Škratki prihajajo :)

Pravzaprav sta dva že prispela v naš dom.
En simpatičen škratek z zvončkom in škratinja z rožo iz zadnje kolekcije Magnolijinih štampiljk. Že ko sem videla prve čestitke z njima, mi je bilo jasno, da ju moram imeti :)
Ker sem štampiljki naročila že na EZ peni, sem lahko motiva takoj odtisnila in ju pobarvala.

Prvo sem v čestitko sestavila škratinjo. Pobarvana je z distress blazinicami, le srček na vrhu kapice je dodatno poudarjen z Glossy Accents prozornim medijem. Podlaga okoli škratinje je senčena z istima blazinicama, kot sem ju uporabila za barvanje: Antique Linen in Peeled Paint. Za obraz pa vedno uporabljam Tattered Rose. Za rdečo sem izbrala Fired Brick.
Osnova, ki sem jo postrani prirezala, je čisto navaden debelejši papir iz Lidla, ki sem ga okrasila z vijugavimi štampiljkami. Tudi tokrat sem papir senčila z istima blazinicama.
Rožico v levem zgornjem vogalu sestavljajo vejice, izrezane s štanco, zeleni in rdeča Prima papirna rožica ter kristalček v zeleni barvi. Kristalčka iz iste kolekcije krasita tudi spodnji desni vogal. Ker pa lepilo s kristalčkov ni več držalo, sem jih prilepila s Sakuirnim lepilom v pisalu.
Tale čestitka je ena tistih, ki so mi pri izdelavi kar nagajale. Najprej je bila plast s škratinjo prilepljena postrani in sem jo odlepila in pri tem odtrgala malo papirja, pa spet prilepila in se ni preveč lepo prijelo.. Po drugi strani pa vem, da večino napak tako vidim samo jaz :)



Uporabljeno:
Štampiljka: Magnolia Alva, Inkadinkado Dot Flourishes
Papir: rumenkast in rdeč papir iz domačih zalog, kupljenih v Lidlu
Barve: distresserji
Dodatki: Prima papirne rožice, kristalčki, Glossy Accents
Lepilo: dvostransko lepilo Aero, lepilo v pisalu
Orodja: Fiskars rezalnik papirja

16 komentarjev:

  1. Čudovita je! Že sama štampiljka je srčkana, ampak takole sestavljena je pa res fajn.

    Vedno z užitkom gledam tvoje stvaritve.

    OdgovoriIzbriši
  2. Se strinjam z barbi...lepe barve, kjut motiv in neobičajna oblika kartice...vse skuzpaj čista petica:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kjutkana :) Zmeraj se mi je dopadla zeleno-rdece-bela kombinacija
    LP, tulpika

    OdgovoriIzbriši
  4. krasna štampiljka, ki si jo tako lepo skombinirala na čestitki :)ki je res dodelana v nulo

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja res, napake vidiš samo ti. Bolj ko jo "iščem" manj vidim kaj napačnega. Preprosto lepa je!!!
    Kot vse tvoje.

    OdgovoriIzbriši
  6. A, tako, da ti je škratinja motila roke, ko si jo spravljala na čestitko :)? Kljub temu, je čestitka prekrasna. Ti škratki me malo (ampak res malo - samo zaradi ušes) spominjajo na viline iz Gospodarja prstanov :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna je in vedno me presenetiš s kakšno neobičajno obliko čestitke, da pol samo stojim in gledam. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Te škratke pa jaz že nekaj časa gledam. :) Enkratni so mi, pa čestitka je čudovita.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita čestitka. Že, ko sem videl samo pobarvanega škratka, sem vedela, da bo čestitka prekrasna.

    OdgovoriIzbriši
  10. tale škratinja je res luštna, prav tako tudi čestitka - ne vem, zakaj mi je ta svetlo zelena barva tako všeč :))

    OdgovoriIzbriši
  11. :))) Sonja, je meni zmanjkalo zelenega papirja, pa mi vračaš :)))))

    Fuuuul mi je všeč :) taka je ... cartlih ...

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovita je, štampiljka je pa sploh cotkana! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala vsem :)
    Simona, kako naj ti vračam, ko pa tule ni zelenega papirja. Je samo nežno drap papir, poštempljan in posenčen z zeleno barvo.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...