12. jan. 2009

Skrita oboževalka

V nabiralniku mi je poštar pustil obvestilo, da me na pošti čaka priporočena pošiljka. Jasno, da sem jo šla hitro iskat :) V paketku me je čakalo lepo sporočilce "skrite oboževalke" in nekaj sladkorčkov. Hvala, zlata si. Pa prav kakšno tako štampiljko potrebujem, nimam nobene podobne :)










PS: Saj veste, da se mora na priporočene pošiljke podpisati tudi pošiljatelj, kajne? Hehe, pa je razkrita identiteta :)

2 komentarja:

  1. Kok maš ti krasne skrite oboževalke :)
    Ti privoščim, ker vem da boš vse dobro "ponucala".

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz bi tudi imela skrite oboževalke. :) Kako se jih dobi? :D Nekaj sem še pustila zate na mojem blogu.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...