25. jan. 2009

Rdeče sivo mišje

Popoldnevi so pri nas pogosto vsaj delno zasedeni s pomočjo pri nalogah hčeri, ki ima specifične učne težave pri matematiki. Večinoma zadošča, da sedim zraven, malce priganjam in takrat se zamotim z barvanjem odtisov. Tale mišek je že bil pobarvan tako :)
Mišek je ena redkih štampiljk iz nove WOY serije, ki mi je všeč. Mi je pa zato ta toliko bolj :)
Tudi tokrat je pobarvan z distresserji. Na celi čestitki sem uporabila le dve barvi: Fired Brick in Weathered Wood. Kolaček sem nameravala okrasiti z bleščicami, ki sem jih potresla po površini, ki sem jo prebarvala s Sakurinim lepilom v pisalu. Sem nekje na netu prebrala, da gre :) Pa so bile kar naenkrat bleščice povsod po kuhinji, čeprav naj bi bile zalepljene. Da bi se nadaljnjemu odpadanju izognila, sem jih kar prelila z Glossy Accents medijem. Vogali papirja so spet pobarvani s crackle barvo. Siv papir je še dodatno okrašen z veliko štampiljko za ozadje z notami.


Uporabljeno:
Štampiljka: Whiff of Joy mišek, ozadje z notami
Papir: siva osnova iz domačih zalog, vzorčasti papir iz domačih zalog
Barve: VersaFine black onyx, distresserji (fired brick, weathered wood), Distress crackle barva fired brick, bleščice, Glossy Accents
Dodatki: rdeč trak iz Mullerja
Lepilo: dvostransko lepilo Aero
Orodja: Fiskars rezalnik papirja, Fiskars luknjač

10 komentarjev:

  1. Zelo lepa čestitka. Vse si dodelala do potankosti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo, lepo, pa saj vedno narediš vse do pikice natančno.Te razpokajoče barve so super!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelloooooo lepo!!!!Vsi bi radi dobili tako čestitko!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ti pomagaš hčeri, ona pa verjetno tebi s kakšnim nasvetom, kakšne barve naj bodo odtisi in končna čestitka :)
    Mišek je res srčkan. Na tvoji čestitki pa še bolj! Pa ozadje z notami mi je všeč. Nova štampiljka? :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala :)
    Helena, štampiljka je že stara, samo še neuporabljena :)

    OdgovoriIzbriši
  6. ma super ti tole dodelaš..pa ti zavihki, pokajoče barve..zakon!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Fenomenalen je ta mišek, ful mi je všeč kombinacija, sploh pa rdeča barva! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Kot ponavadi, pri tebi težko najdem besede, s katerimi bi pohvalila tvoje lepotičke. Vedno, ampak res vedno, zadaneš tisto ravno pravo kombinacijo barv dodatkov in tehnik izdelave, da nastane čudovita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...