15. jan. 2009

Mišek gre na praznovanje

Danes sem uspela sestaviti čestitko z miškom, simpatično živalico iz nove kolekcije štampiljk Whiff of Joy. Pobarvan je z distress blazinicami in vodnim čopičem. Z distresserji je senčen tudi rob papirja, na katerem je odtisnjen mišek. Papirje sem tokrat spet rezala s hroščkom in šablonami zanj oz. za podobne napravice. Kolaček sem po fotografiranju prevlekla še s 3D prozornim medijem, da še bolj izstopa iz voščilnice.

Uporabljeno:
Štampiljka: Whiff of Joy Party Mouse
Papir: drap osnova iz domačih zalog, vzorčasti papirji vsi iz kolekcije Basic Grey
Barve: VersaFine black onys, distresserji (Tattered rose, Antique Linen, Fired Brick, Vintage Photo), Sakura MED belo pisalo
Dodatki: razcepka v obliki vijaka, vijuge in rožice izrezane s hroščkom
Lepilo: dvostransko lepilo Aero, lepilo v pisalu
Orodja: Fiskars rezalnik papirj, Cuttlebug in šablone zanj, Spellbinders Nestabilities Label 1, Fiskars luknjač v obliki klešč

12 komentarjev:

  1. Zelo lepa čestitka, lepo pobarvana miška! Čp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  2. Ta mišek je pa tolk cort. Ti hitro seže do srca. In krasne barve...

    OdgovoriIzbriši
  3. Super čestitka! Mišek je za pojest luštkan. :)
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prečudovita je in mišek je res zelo, zelo simpatičen.
    Lp!

    OdgovoriIzbriši
  5. Se strinjam, za pojest lustkan :)
    Pa ceprav pravis, da si spilverderber, te na mojem blogu nekaj caka .)

    LP, tulpika

    OdgovoriIzbriši
  6. Zopet ena lepa čestitka! Krasno pobarvana in sestavljena. Čeprav me nove WOJ štampiljke niso pritegnile, je ta mišek na tvoji čestitki tako srčkan :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala vsem za komentarje.
    Tulpika, grem preverit :)
    Helena, meni tale nova živalska kolekcija tudi nikakor ne gre, le miški sta mi simpatični. Tale in tista pod klobukom. Včasih so me potegnili motivi, ko sem videla narejene čestitke na blogih. Tokrat pa niti to ne pomaga :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Spet ena lepota izpod tvojih rok. Pa tako umirjene barve.
    Mišek je zelo prikupen, saj ti bo še zlezel v srce:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja, mišek še gre :) Saj tudi svojim dragim kdaj rečemo mišek oz. miška :) Da bi pa komu podarila čestitko s kozo ali oslom ... :)
    Kakorkoli, čestitka je pa zelo, zelo lepa!!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Meni je tudi ta mišek tako sladek, čeprav je po repu sodeč bolj podoben podganci. :) Kakorkoli, spet ena super duper čestitka izpod tvojih rok.

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lepa čestitka. Mišek je pa itak tak lepotec da ga je kar lepo gledat. :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Ježeštana, kakšna srčkana miška! Pa čestitka je tudi super, ampak miška...

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...