1. jan. 2009

Lizzie v rdečem

Časa je zdaj med prazniki več, pa še kosila mi ni bilo treba kuhat, tako da sem uspela sestavit še drugo čestitko.
Lizzie s škatlo čokoladic sem pobarvala z distresserji in vijugice okrasila s Stardust pisalom.
Izrez srčka sem naredila s ShapeCutterjem in ga po robovih okrasila s črticami ter senčila.
Vzorčaste podlage so iz Basic Grey papirjev. Valovit rob pa je izrezan s štanco Doily Lace.
Vijugici sta prav tako izrezani iz papirja Basic Grey s pomočjo hroščka in šablone. Prilepljeni pa sta s Sakurinim lepilom v pisalu, ki res hitro prime.
Vse bele črtice in pikice po robovih so narejene s Sakurinim MED pisalom.

Uporabljeno:
Štampiljka: Whiff of Joy najstnica Lizzie s škatlo čokoladic
Papir: bela osnova iz domačih zalog, vzorčasti papirji Basic Grey
Barve: distresserji za deklico in senčenje, Sakura Stardust clear in MED belo pisalo, črn tanek flomaster 0,2
Dodatki: vijuge, izrezane s hroščkom
Lepilo: dvostransko lepilo Aero, lepilo v pisalu Sakura
Orodja: Fiskars rezalnik papirj, štanca Doily Lace, Cuttlebug, šablona za vijuge

6 komentarjev:

  1. Sej sem vedla.....
    Noro lepa je!!
    Oh ja, le kdaj se bo meni ljubilo.... :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa čestitka, všeč mi je kako si pobarvala Lizzie! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  3. Super voščilnica! Sem poskusila tvojo idejo z Distress blazinicami in alu folijo! Mega!! Hvala za idejo!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Maja, me veseli, da ti pride prav :D meni je prav fino tako barvat.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo je luštna. Vidim, da se bomo tudi v letošnjem letu zelo slinili po tvojih izdelkih. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Le komu nese Lizzie to škatlo čokoladic, če ponavadi po novem letu vsi hujšajo? :)
    Čestitka je seveda zelo, zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...