19. jan. 2009

Nora na Rangerjeve proizvode :)

Saj ni težko ugotovit, kajne :) No, ko pridem čez spisek tule uporabljenega, ne bo več dvoma.
Willow sem odtisnila z VersaFine črno blazinico, vendar kot drugi odtis po tem, ko sem štampiljko namočila. Tako odtis pride svetlejši, sivkast.
Deklica je pobarvana z Ranger-jevimi distress blazinicami (tattered rose za obraz, shabby shutters in faded jeans za vse ostalo). Pike na dežniku so poudarjene z Rangerjevimi bleščicami Stickles Baby blue. Kapljice dežja pa z Rangerjevim Glossy accents. Papir, na katerem je odtisnjena deklica, sem po robovih kar odtrgala. Vogali so okrašeni z Rangerjevo razpokajočo barvo Distress crackle paint faded jeans. Ostali del pa je senčen z Rangerjevo distress blazinico v isti barvi. Papirnati Prima rožici sem po robovih spet namazala z Rangerjevo razpokajočo barvo, isto kot za vogale belega papirja. Vrhnja rožica pa je dodatno okrašena z Rangerjevimi bleščicami :) Rožica je pritrjena na podlago z razcepko.
Črtasta podloga je po robovih senčena z Rangerjevo distress blazinico. :) :)
No, zdaj se pa že meni zapleta tale Ranger :) :)


Uporabljeno:
Štampiljka: Whiff of Joy Willow z dežnikom
Papir: bela osnova iz domačih zalog, vzorčasti papir iz domačih zalog
Barve: VersaFine black onys, distresserji (Tattered rose, shabby shutters, faded jeans), Distress crackle barva faded jeans, Stickles bleščice, Glossy Accents
Dodatki: papirnati Prima rožici, razcepka, svetlo moder trak
Lepilo: dvostransko lepilo Aero
Orodja: Fiskars rezalnik papirja

9 komentarjev:

  1. Čudovita čestitka, všeč so mi barve, ki si jih uporabila! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  2. A veš, da sem tud jaz danes gledala tole deklico. Samo ker si želim sončka, je nisem šla barvat :)
    Ti potrgani robovi so vedno všečni, samo pazit je treba, da se ti ne zatrga preveč, ane. Pa drugi odtis si uporabila - sem ti povedala, da je lepo, če je mal bolj zadimljeno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Saj sem ti že napisala, pa bom še enkrat. Tvoje ustvarjanje je za,e prava fantazija. V tem življenju mi prav gotovo ne uspe spraviti kaj podobnega skupaj, kaj šele enakega. Morda v naslednjem življenju, morda...
    Zato pa toliko raje gledam tvoje izdelke. Imaš fantastičen občutek in okus za izbiro motiva, barv, detajlov...
    Za mene si carica čestitkanja, pa pika :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala :) Se trudim :)
    Špela, meni je prvi odtis vendarle bolj všeč. Sem pa razmišljala, da bi si privoščila rjavo barvo.. enkrat.

    OdgovoriIzbriši
  5. pismo, kaj vse se da - te barve so pa res superca :)))
    aja, na mojem blogu te čaka majhna nagradica:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj... kakšna lepa čestitka, tale pa prav razsvetli deževen dan.

    OdgovoriIzbriši
  7. živjo, živjo.
    Danes sem prvič na obisku, pa sem čist navdušena, ker sem končno našla še en fine mama-crafty-bloge,
    zelo mi je všeč, kako vse to natančno razložiš in sploh simpatično.
    če imaš čas, pridi na obisk http://frisnonovojutro.blogspot.com/
    in LP,
    Polona

    OdgovoriIzbriši
  8. Carica čestitkanja - k temu res ni več kaj dodat! Čudovita, res!

    OdgovoriIzbriši
  9. Tvoje čestitke so - kot vedno - kombinacija čudovitega in bogatega, WOJ punčke so mi pa itak zelo všeč...
    Morda pa te lahko malo razveselim - pokukaj sem...

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...