3. jun. 2009

Enooko obdobje

V ponedeljek so mi odstranili cisto z očesa in od takrat dalje bi lahko bilo moje srednje ime "enooka". Sama operacija ni nič posebnega, je pa zato čas po njej presneto zoprn. Oko imam ves čas pokrito, ko ga za pol urce odkrijem, že boli, pa šivi pikajo, pa skeli. Še najbolj paše ležat na hrbtu z zaprtimi očmi. Očesu, jasno. Meni je za umret dolgčas. In se trudim čimveč spat. Pa potem ponoči ne morem. Samo z enim očesom, ko si navajen uporabljati oba, si hudo omejen. Kar poskusite v skodelico strest žlico kakava.. mojega je šla polovica mimo. Ko sem rezala zelenjavo za rižoto, sem bolj previdno polagala nož, da ne bi imeli še kakih nepredvidenih mesnih dodatkov notri :) Da o kakem barvanju motivov ne govorim :) Le pisanje mi gre super, so me na srečo doma napodili na strojepisni tečaj in znam slepo desetprstno tipkat :))
In tako sem tole zadovoljno žensko barvala cel dan po malem. Pa pokrovček z očesa dol, malo pobarvat, pa spet gor.. in tako kar nekajkrat zapovrstjo, da sem jo pobarvala, zlepila.. ponekod se vidi, da je šla barva čez rob, ampak sem se odločila, da me ne bo motilo :) Sestavljena je po simpatični predlogi Mojo Monday.


Uporabljeno:
Štampiljke: žal pred časom nahrčkana, tako da ne vem, kdo je avtor oz. izdelovalec
Papir: drap in rjava osnova iz Arta, vzorčasti papirji iz Memories
Barve: distress inki, belo sakura MED pisalo, Liquid Pearls v zlati barvi
Dodatki: izrezane rožice
Lepilo: dvostransko lepilo Aero, 3D okrogle blazinice
Orodja: Fiskars rezalnik papirja, ScorPal, štanca EK retro flower velika in srednja, Fiskarsov ShapeCutter, Cuttlebug in Nestabilities Labels One

16 komentarjev:

  1. O, pri tebi pa res ni ovir, da ne bi enkratno pobarvala, kaj?
    Tisto o razsipanju pa... meni se dogaja pri obeh zdravih očesih, če odmislimo, da ne nosim očal, ker pač za 0,5 jih ne rabiš ;)))

    moi

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je, se ne vidi da bi bila "enooka"! Super lepo pobarvano in želim ti čim hitrehše okrevanje! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  3. O saj ti z enim narediš bolje kot jaz z dvema. Bom morala še kakšnega rezervnega nabavit:):):)Hitro se pozdravi, sem ti še nekaj dolžna, pa se boljim kakšne bodo obresti:):):):

    OdgovoriIzbriši
  4. Vsa čast ti za enoočesne kreacije! Najbolj pohvalno je, da da ti ne zmanjka in ne zmanjka volje!

    OdgovoriIzbriši
  5. Jej, kako je pa to ena zadovoljna gospa :) Pobarvana je pa čist super in pika.

    Čimprej okrevaj, pa naj te doma kaj pocrkljajo :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Z enim, pa z enim. Kdor zna, zna.

    OdgovoriIzbriši
  7. Dobro ti gre. Čeprav z enim očesom. Jutri pa poglej ,kaj sem jaz nocoj naredila. Še nisem pofotkala, ampak verjemi, da imam voščilnico, ki je kar malo podobna tvoji :))

    OdgovoriIzbriši
  8. Če bi jaz pobarvala tale motiv z enim očesom, se sploh ne bi videlo, da je obstajal motiv. Sem si ga rpav od blizu pogledala. Svaka čast! Super je!

    Meni barvanje z distressi itak ne gre. Se mi hitro začne svalkati papir. Kakšen papir uporabljaš ti? Šeleshamer?

    LP, Tanja

    OdgovoriIzbriši
  9. Želim ti hitro okrevanje!

    Čestitka mi je seveda zelo všeč. Papirčke si izbrala takšne, ki lepo pašejo k tej prikupni dami. Pa všeč mi je, kako si senčila papirček z motivom - tako, da je ostal bel okvirček.

    OdgovoriIzbriši
  10. Tebi bi lahko zavezali oči in bi na slepo ustvarila lepotico. :) Čestitka je enkratna in upam, da se tvoje oko kmalu zaceli.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  11. Revčka enooka,hitro se pozdravi,vidim pa ,da ti ustvarjanje tudi na eno oko dobro gre.

    OdgovoriIzbriši
  12. Kakšna zanimiva dama! Seveda spet popolno pobravana in se nič ne pozna, da si "enooka".

    Želim ti čimprejšnje okrevanje!

    OdgovoriIzbriši
  13. ne glede na status "enooke" ti je vrhunsko uspela.

    Želim ti, da se čimprej pozdraviš.

    OdgovoriIzbriši
  14. Great coloring and fun use of faux stiching. Fabulous job on the Mojo Monday sketch.

    It's a good life!
    Terri E.

    OdgovoriIzbriši
  15. Great card! Beautiful coloring. Thanks for playing! :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Srčece, deset prstno slepo tipkanje in ravno toliko prstno slepo barvanje. Dobra si. Saj pravzaprav razumem, ker bi tudi jaz z glavo rinila v zid (po opereciji za očmi sem prebrala vse HP knjige na en mah).

    Pazi nase. Vsekakor želim čimkrajše enodimenzionalno obdobje :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...