4. jun. 2009

Nakitkanje s štampiljko

V soboto me je Fikus uspešno prepričala, da so moje štampiljke dobre tudi za poli. Štampiljko, ki sem jo uporabila za viola-zeleno čestitko, sem tokrat odtisnila v kocko polija, ki sem ga pred tem zložila iz različnih barvnih plasti po tehniki mokume gane. Moj izbor je bila kombinacija bele, konjak, drap in črne barve. Točno taka, kot je moje poletno laneno krilo.
V mikrovalovki skuhane koščke sem samo pobrusila (pa še to ne čisto do gladkega), spolirala in sestavila. Presenetljivo hitro zame. :) Tokrat nič lakiranja, saj mi je naravni izgled bolj všeč za kombinacijo z laneno poletno garderobo.


26 komentarjev:

  1. Z eno besedo: FENOMENALNO!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. wow a to je to - tule še pa bolj supersko zgleda :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Fikus ima prav, štampiljka je noro dobra in kompletek, ki si ga naredila, famozen.

    moi

    OdgovoriIzbriši
  4. To je pa enkratno. Fantastično dobro je izpadlo!

    OdgovoriIzbriši
  5. U, si že sfiniširala svoje lepotce. Pridna! Moji še čakajo...

    OdgovoriIzbriši
  6. Wauuu! Tole je pa megastično!

    OdgovoriIzbriši
  7. Aaaa, ful dobro je prišlo in ful mi je všeč, da se na tavelikem kosu vidi, da je tale "trava"!! Dobro, da te je prepričala :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Usu, ful, ful dobr pride!
    Barve so pa itak mega:)

    OdgovoriIzbriši
  9. BK....
    ampak se ne morem zadržati...WOW, bravo!
    Tehnika, kombinacija barv...

    OdgovoriIzbriši
  10. Nimam pojma kako si to naredila, ampak učinek je FENOMENALEN!

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala :) Me veseli, da je tudi vam všeč. Jaz že komaj čakam, da ga bom lahko pokazala še kje drugje kot doma :)In tuhtam, kakšno kombinacijo bi spravila skupaj za naslednji kompletek :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Dober izbor barv in super končni izdelek.

    OdgovoriIzbriši
  13. Dobro ti je uspel tale mokume gane!! Ima res motiv, moj je zmeri kr neki...

    OdgovoriIzbriši
  14. Čist hudo!! Sploh si ne predstavljam kako si to naredila.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  15. Super si to zgnetla! Kar lepo nosi!

    OdgovoriIzbriši
  16. WAW! Kako mega! Mi je pogled na ta kompletek vzel vse besede!

    OdgovoriIzbriši
  17. Zares zelo lepo izgleda!
    Mi je všeč organski motiv in izbira barv.
    Še prosim ;)

    OdgovoriIzbriši
  18. Noro dobro! Jaz bi tud znala. Sam se s fimo ne razumeva najbiljše. Bo treba kakšno delavnico na srečanju :)

    OdgovoriIzbriši
  19. NORO,JAZ BI TUDI RADA TO POSKUSILA:)

    OdgovoriIzbriši
  20. Čeprav pojma nimam o čem se govori (fimanje, polimiranje, štampiljke...itd) mi je tale izdelek blazno všeč in kar mislim si, da bo naslednjih nekaj večerov posvečeno brskanju po netu za informacijami. Resnično me je prevzelo te vrste ustvarjanja (no nekaj izkušenj imam z drugimi ročnimi deli) in mogoče se kdaj vrnem s predsavitvijo svojih izdelkov.
    V glavnem.. ČESTITKE za čudovite izdekle.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...