25. jun. 2009

Pa še moj bombonček - blog candy

Počasi se je nabralo dovolj razlogov, da tudi jaz pripravim moj prvi bombonček. Moj blog je star malce več kot eno leto, pripravila sem skoraj 200 objav, obiskali ste me skoraj 27.000 krat.
Hvala vam, da me tako pridno spremljate, vaši komentarji mi dajejo še več energije za ustvarjanje.

Če par dni odhajam na dopust, vračam se na Korziko, zato bo moj bonbonček odprt do 17.7.2009.

Sestavljen je iz:
- paketka Window cards
- paketka trakov
- dveh blazinic za štampiljke (rdeče in zelene)
- šopka mini rožic
- 2 pisal Sakura: belo MED in prozorno stardust
- obročkov za knjigice v dveh velikostih
- prozornih plastičnih perlic
- raznih kovinskih dodatkov in kupčka različnih razcepk (brads) in očesc (eyelets)
Materialu s fotografije bom dodala še nekaj odtisov različnih štampiljk in mogoče še kaj.

Bombonček je odprt za vse, tako da ga pošljem kamorkoli po svetu.

Vse kar morate storiti je:
- da na vašem blogu naredite povezavo do mojega bombončka in
- pustite komentar pod to objavo.



My blog candy is opened till 17.7.2009. I will ship worldwide.
All you have to do is post a link to candy on your blog and post a comment on this post.

41 komentarjev:

  1. Naj bom prva. Vsaj enkrat :)
    In grem delat povezavo :)

    Hvala za možnost :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz nočem manjkati. Uživaj na dopustu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. O bonbonček- njami.Grem naredit link, ti pa z družinico uživaj in pripravi lepo repotažo:):):)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepe počitnice!
    Jaz pa grem objavit tvoj bonbonček na moj blog.

    moi

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa grem še tule v vrsto, čeprav sem rekla, da se ne grem bonbončkanja ... če je pa tako mamljiv. :)

    Blogec je pa tako fajn, da ne gre drugače, kot da si ga redno ogledujem. :) Prijetne počitnice vam želim!

    OdgovoriIzbriši
  6. o se že grebem! Super lep bombonček!
    Lepo se imej na dopustu! Bombonček pa hitro objavim na blogu! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  7. Sploh ne veš, kako zelo sem ti fauš zaradi Korzike :)))

    Uživajte!

    OdgovoriIzbriši
  8. Tukaj se pa res postavim v vrsto za bombonček ... in potrpežljivo čakam, da se naša Sonja vrne z zasluženega dopusta in ji ob tej priložnosti želim, da bi se imela tam skrajno lepo ...

    OdgovoriIzbriši
  9. Zdaj pa se res že dolgo nisem potegovala za kak bonbonček. :)
    Čestitke za uspešen blog in da bo ta še vnaprej! No, to ne bo problem, ker si enkratna ustvarjalka!

    OdgovoriIzbriši
  10. Seveda imaš toliko obiska,ko pa si super ustvarjalka! Uživajte na dopustu :)
    Pa hvala za možnost sladkanja.

    OdgovoriIzbriši
  11. Temu bonbončku pa se ne bom kar tako odpovedala ;-) Čestitke in lepe počitnice vam želim.

    OdgovoriIzbriši
  12. Super bonbonček za katerega se splača grebst ;)
    Lepo se imej na Korziki.

    OdgovoriIzbriši
  13. Tudi jaz se postavljam v vrsto. Želim ti lepo vreme in lepe počitnice!

    OdgovoriIzbriši
  14. No za tale bombonček se bom pa grebla tudi jaz. Sonja vi pa maksimalno uživajte na Korziki

    OdgovoriIzbriši
  15. Seveda se bom zagrebla za bonbonček na tako super blogu. Čestitam za vse dosežke, zelo rada pogledam v ta super ustvarjalni kotiček. Uživaj Korziko!

    OdgovoriIzbriši
  16. Ooooo, Korzika ... Lepo se imejte. Naj vam vreme "služi".
    Za ta bonbonček se tudi jaz postavljam v vrsto. Res ga ne smem zamuditi. Upam, da se bom sladkala :)
    Hvala za možnost!

    OdgovoriIzbriši
  17. Bombonček.? Ja no enkrat mora biti prvič in zakaj ne bi bilo to pri tebi,saj je prav sladek :).

    Ti pa uživaj na dopustu :).

    OdgovoriIzbriši
  18. Zadnje čase pa se deli kar nekaj bonbončkov na naših, slovenskih blogih. :)
    Sonja, hvala za priložnodt. Veš, da bom poskusila srečo.

    OdgovoriIzbriši
  19. Čestitke za tako obiskan blog - si zaslužiš toliko obiska, saj tvoje stvaritve mejijo že na nadrealistično.... pa z objavljanjem si tudi pridna in skrbiš, da imamo kaj občudovati in brati :)

    Seveda ti (celi družini) želim čudovit dopust!

    Aja, pa v vrsto se tud postavljam ;)

    OdgovoriIzbriši
  20. Na korziko? O, tudi jaz grem letos tjakaj;)
    Sicer prvič in šele septembra, a se že zeeeloo veselim. Se priporočam za kak namig ;)
    Oh, seveda, pa še za bonbončka stegujem roke, naj me sreča tokrat obišče, držim pesti! Tvoj bonbonček pa je že objavljen na mojem blogu;)
    Uživaj na počitnicaaah!
    Beti

    OdgovoriIzbriši
  21. Lepo počitnikovanje!
    Bonbonček sem pa tudi objavila na blogu. ;)
    Andreja

    OdgovoriIzbriši
  22. Hi Sonja, I don't understand a lot of it (except the English part), but luckily beautiful cards don't need explination. Here's my link . Thanks for a chance to win! Greetings from Belgium, Annelies

    OdgovoriIzbriši
  23. Thanks for this splandid blog candy.
    here's my link:
    http://scrapdelaure.over-blog.com/article-33176664.html

    OdgovoriIzbriši
  24. In še jaz v vrsti, čestitke za vse blogerske mejnike! Nič čudnega, da se jih je že kar nekaj nabralo ;) Kot si že videla, sem bombonček objavila tukaj.

    OdgovoriIzbriši
  25. wow lovely blog candy! i dont have a blog yet (i can wait to start one..) but i will tell my friend about your blog candy :)
    Hugs,
    Meche

    p.s: this is my mail if you need something: mecheche@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  26. HI SONJA
    Your candy is very Sweet I've added you into my list of Candy and thanks for the chance
    Nikki C

    OdgovoriIzbriši
  27. Čestitke ,Sonja in prijeten dopust!

    OdgovoriIzbriši
  28. Evo še mene... Čestitke za toliko zanimivih objav in lepe izdelke!

    OdgovoriIzbriši
  29. Uf, skoraj bi zamudila. Pa bi bilo skoda, ker sem sladkosneda :)) Pohvale za blogec!
    LP, Tulpika

    OdgovoriIzbriši
  30. Čestitke za vse: ideje, ki jih deliš, izdelke, ki jih narediš, težave, ki jih potožiš, število obiskov in seveda tudi bonbonček!

    OdgovoriIzbriši
  31. Čestitke za tako lepe številke (obiska in objav). Tvoj blog je prav fajn pogledat, saj imaš zmeraj kaj novega in uporabnega.

    Uživajte v počitnicah in obilo ustvarjalne energije za naprej (itak pa ti je ne zmanjka)

    OdgovoriIzbriši
  32. hvala ti, ker lahko kukam na tvojo spletno stran, odpočij se malo na počitnicah, potlej pa spet s polno paro naprej... lep topel pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  33. Čestitke za lepe številke!Vi pa zdaj sigurno čofotate in uživate :)

    OdgovoriIzbriši
  34. Uživaj in pripravi kaj lepega za objavo, ker je vedno prijetno obiskat tvoj blog.

    OdgovoriIzbriši
  35. Objavila sem bonbonček na svojem blogu, pozabila pa dat komentar tukaj :)

    Mogoče bo tokrat kaj več sreče.

    Lep dopust, upam, da imate lepo vreme.

    OdgovoriIzbriši
  36. Sonja,

    upam, da boš na dopustu uživa vsaj malo tudi za nas.

    Bodi lepo, Tanja

    OdgovoriIzbriši
  37. Hvala za tako lepo možnost. Upam, da uživaš na Korziki in še enkrat se prijavljam za kakšne informacije.

    OdgovoriIzbriši
  38. Verjetno uživaš, jaz pa se potegujem za ta slastni bombonček, ki kar vabi! Čeprav se šele 1. potegujem za neki bombonček :P
    Na mojem blogu je objavljeb, upam pa samo še na srečo.

    Lepo se mej!

    OdgovoriIzbriši
  39. Nisem sigurna, da bom tudi povezavo uspela narest, zato se samo oglašam - tvoj blog namreč redno in z užitkom spremljam in se vedno tudi kaj novega naučim. In zato ti z veseljem čestitam za lepe številke, povezane z blogom, ter za zaslužen dopust - uživaj!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...