23. jun. 2009

Pa so res tisti časi :)

Mislim čase, ko vsako leto premišljujemo s čem razveseliti, malce pocrkljati naše šice. Včasih se mi enostavno ne da, priznam. Ali pa sem ravno razočarana, jezna.. zaradi kakšnega komentarja, odnosa. In ne spravim skupaj dovolj volje za izdelavo darila z mislijo na prejemnico. Naša letošnja šica si zasluži, da jo pocrkljamo :) Če dobro pomislim, jih je tam na šoli več, s katerimi je bilo letos dobro sodelovati.

Za našo razredničarko sem naredila obesek v mokume gane tehniki s štampiljko in ga obesila na gumijasto vrvico. Pospravljen pa je v majhni "pizza" škatlici, ki sem jo okrasila z vijugavimi štampiljkami, senčila po robovih, malce "prešila" z belim pisalom in vrhnjo ploskev okrasila z embosiranim srčkom.

Upam, da bo učiteljici všeč.

Včerajšnjo večerno fotografijo sem zamenjala z dnevno. So barve veliko bolj realne :)




21 komentarjev:

  1. čudovito narejeno, škatlica mi je pa še posebaj všeč! lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito darilo! Škatlica je megafantastična, tale mokume gane tehnika je pa meni - ne samo deveto, ampak deveto na potenco - čudo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uuu, najs! Krasen obesek in še lepša škatlica. :)Če me bo kdaj prijelo fimat, bom probala to tehniko, ker zgleda fantastično.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tale obesek je pa za dol past. Full nore barve in vse skupaj je zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako lepo!!!!! Obesek je fenomenalen, samo gledam in cedim sline. Tole ne bi znala skup spravit v stotih letih. Škatlica je pa tako lepa, da nimam besed . Res si mojstrica.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo jo boste pocrkljali. Od škatlice do obeska, vse je noro dobro. Kje si pa našla gumijasto vrvico?

    lp moi

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja, fajn barve si skupaj zmešala. Zelo lepo darilce!

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala vsem :)
    Sem pa zjutraj slikala še enkrat, tako da popoldan prilepim malo bolj realne fotke :) Barve je določila hčera, glede na to, kaj ima učiteljica največkrat oblečeno.
    Končnega učinka oz. razmerij barv pa tako ne moreš vnaprej določiti, je odvisen od globine odtisa in reza. Ta del mi še ne gre čisto.
    Moi, vrvico sem že pred časom kupila v Levčku v BTCju. So jo imeli takrat na tavelikem kolutu naprodaj, tako da imam še kar nekaj zaloge. Saj pravijo, da čez 7 let vse prav pride :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasen obesek, škatlica pa še bolj. Super!

    OdgovoriIzbriši
  10. Enkratno darilo - sem prepričana, da bo prejemnica vesela. Obesek je fenomenalen, si res našla tapravo štampiljko,da se v končni fazi super pozna. Škatlica je tudi enkratna.

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lep kompletek je nastal.

    OdgovoriIzbriši
  12. Oboje mi je zelo všeč. prejemnica bo nedvomno vesela.

    OdgovoriIzbriši
  13. Takega darila bi bila pa jaz nadvse vesela :))

    Si pridna, veš ... meni pa ni uspelo narediti darilc za naše vzgojiteljice :(( tolažim se, da so dobile skupno darilo :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Dobro ti gre tale tehnika :)

    Pa zelo lepa škatlica:) Si predstavljam, da je bila šica vesela. Jaz bi bila :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Res je lep tale obesek ... še prav posebej zanimiva pa je škatlica ... blagor tršici ;o)

    OdgovoriIzbriši
  16. Izjemno lep obesek. Krasno darilo!

    OdgovoriIzbriši
  17. Jz bi bla tud učiteljica tvoji hčeri;-)))
    Full lepo si tole naredila,škatlica in obesek sta za dol past.
    Alika

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...