11. jun. 2009

Med princesko in hudičkom

Včeraj me je poštar razveselil z nekaj maskami Tima Holtza, pa sem se šla igrat :) Podlago sem prelepila z maskama, po njej packala z distress inkoma in jo okrasila z izrezano ključavnico in ključkom. Oba sta izrezana s hroščkom in popackana z razpokajočimi barvami.
Dodala sem še delno maskiran odtis pisave. Štampiljka je v originalu povsem štirioglata, kar mi ni bilo všeč. Tako sem dele štampiljke prelepila s selotejpom, nanesla barvo na štampiljko, odstranila selotejp in odtisnila. Kjer je bila pisava pred nanosom skrita pod selotejpom, odtisa ni. Ta način bom prav gotovo še kdaj uporabila :)
Melindo sem pobarvala z distressi, ki sem jih uporabila tudi na podlagi. Vijuge na hlačah so poudarjene s Sakurinim Stardust Clear pisalom, prav tako robovi krilc. Ki pa so naknadno prevlečena z Glossy Accents 3D medijem. Še nekaj pikic za zapestnico s tekočimi perlami Liquid pearls v beli barvi, pa dve za žeblička na ključavnici s perlami v zlati barvi.

9 komentarjev:

  1. Kako se dobro bere, ko napišeš packanje :), ki se mi prav dopade.Selotej sem pa tudi jaz že uporabila v ta namen. Ne vem pa, kje je hudiček? :O)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ful mi je všeč takole obdelana voščilnica, zelo dobro si jo izpeljala do konca. Pa čestitke tebi, mama! Že deset let nosiš ta častni naziv!!!Tina

    OdgovoriIzbriši
  3. Fajn gre tebi tole packanje od rok :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kjutkana. Dober efekt tole z maskami.

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je tudi všeč, čisto drugačen način dela! Lp, moni

    OdgovoriIzbriši
  6. aa, kera lepa barva:))))

    kot vedno ti rata nemogoče:)

    zakaj pa hudiček?

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala za komentarje :) Saj še sama ne vem, zakaj hudiček. Tista spodnja vijugica mi je malo potegnila na rožičke :) Otroci pa so tako stalno tam nekje vmes :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlična čestitka! Všeč mi je kako si uporabila selotejp. Sicer ga tudi jaz uporabljam na ta način, ampak še nikoli mi ni potegnilo, da bi oglato besedilo spremenila v bolj sproščeno. Super.

    OdgovoriIzbriši
  9. Luštna čestitka in spet novi uporabni nasveti, res si pridna.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...