27. jun. 2009

Ponujam vam obesek

Ko sem pripravljala darilo za dečvino razredničarko, sem preskusila še nekaj drugih štampiljk. Edino tale odtis je postal obesek. Barve so v živo malo manj intenzivne, velik pa je dobrih 5 x 3 cm.
Ker barve niso ravno take, da bi vedela kaj z njim počet, ga ponujam vam, bralcem mojega bloga.
Če bi ga katera od vas spravila v življenje oz. ga nosila, naj se javi in ga dobi :)
Ne bom pa nič užaljena, če tole tudi vaše barve niso.. kako mnenje je še vedno dobrodošlo :)

Obesek je že dobil novo lastnico. Prva se je javila Petrovka, ki nas vedno posladka z višnjevim pecivom in ji gre vse dobro od rok. Priporočam obisk njenega albuma.


7 komentarjev:

  1. Zelo lep obesek, a se ne bom grebla zanj, ker ga ne bi imela kam nositi. Tudi barve so mi všeč a imam sama bolj malo oranžnih stvari.Tista , ki ga bo dobila naj ga lepo nosi!
    Sonja, ampak ti si pa res zlata punca.

    OdgovoriIzbriši
  2. Če še vedno ne veš, kaj bi z obeskom, bi ga jaz z veseljem nosila. predno sem prebrala, da ga ponujaš, sem se prilimal nanj.

    moj naslov pa itak imeš

    lp
    petrovka

    OdgovoriIzbriši
  3. Sonja,tale obesek je čudoviiiiiit!!!!!
    Če ga nimaš kam dat,se lepo priporočam zanj.
    Jaz bi ga z veseljem nosila :-))
    Alika

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasen obesek in mislim,da bo nekomu tudi barvna kombinacija pisana na kožo,pa saj že imaš kandidatki :)),zato se ne bom grebla zanj,pohvalim ga pa vseeno lahko :)) ,:)).

    OdgovoriIzbriši
  5. Prelepo, i ja bih volela jedan takav oko mog vrata!
    Poz,
    Oggy

    OdgovoriIzbriši
  6. zdaj mi bo pa še nerodno,

    hvala Sonja

    lp
    petrovka

    OdgovoriIzbriši
  7. Uf, čisto prepozna! Tudi meni je čudovit, tako da se priporočam, če ti še kdaj kaj čisto ne rata ;)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...