28. jun. 2009

Namesto dopustniških priprav - polimanija :)

Danes bi sicer morala že pošteno misliti na dopust, vsaj ene parkrat preverit spisek, če že ne spakiran kupček opreme za v kamp.. meni pa se je povsem sfimalo :)) :)) ko sem popoldan prišla s kolesarjenja, sem na mizo namontirala paštamašino, si pripravila nekaj paketkov fima in se lotila dela.
Moje dete je moj najboljši prodajalec :) Vsake toliko brez moje vednosti doma popoka kak obesek oz. ogrlico (čeprav sitnarim, da ne sme od doma nosit) in jo razkazuje okoli. Tako me je zadnjič za rokav pocukala soseda in me prosila za nekaj podobnega tistemu, kar ji je pokazala dečva (tudi sanjalo se mi ni, o čem govori), le rdeča barva naj bo zraven.
Na mizo sem dala črno, rdečo, sivo in belo barvo in se lotila.
Najprej sem vse barve dobro pregnetla, spustila skozi mašinco in jih posebej položila na podlago. Ker me je zanimal končni učinek ob različnem zaporedju barv, sem jih zlagala kar sproti.
Po peki sem se odločila še za brušenje, brez pri meni res ne gre, lakirala pa verjetno ne bom. Le malce spolirala, da izgine sivina po brušenju.
Ker mi bo časa za sestavljanje zmanjkalo, vam tokrat pokažem kar polizdelke :)

Prvi je nastal tale obesek z luknjico skozi obesek z ene na drugo stran. Hrbet je enobarven, črn, v sredini pa se skriva "polikaka" :) hehe, prav luškan izraz. V končni fazi bo verjetno obešen na dva ali tri nize naključno nanizanih drobnih perlic. Šele zdaj na fotografiji vidim, kako hudo vegast je :))) Moram v bodoče manjše fotografije lepit :) Je pa obesek kar velik, 6 x 4 cm.


Z isto teksturno ploščo za poli, le na drugače zloženo osnovo, sem izdelala tale obesek in delčka za uhane. Tale kompletek bo prav gotovo moj :)) Čeprav je na njem dosti črne, ki je ne maram preveč. Pa se rdeča skozi belo tako bolj na rozi svetlika in me je to premamilo. Obesek je velik 5 x 2 cm.


Po teh dveh poskusih mi je na mizi ostalo še kar nekaj razvaljanih plasti fima, zato sem barve zložila skupaj in zamenjala teksturo.
Takole bom sestavila en kompletek. Tudi pri tem me mika, da bi ga kar obdržala :) Obesek ima premer 3,5 cm.



Ostajajo pa mi še tile delčki, s katerimi ne vem čisto točno, kaj bom. Večji okrogli deli imajo po dve luknjici. Mogoče jim bom dodala še kake enobarvne ploščice ali pa jih kako drugače sestavila. Ta hip sploh še nimam planov :)


Fotografije žal ne odražajo barv v živo. Mogoče jih jutri uspem zamenjati :)
Ne bom se še poslovila pred dopustom :) Mogoče pa še kaj ustvarim :)

7 komentarjev:

  1. Zelo mi je všeč tale sistem fimanja :) mogoče tudi jaz preizkusim tole tehniko.

    Želim pa ti prijeten dopust, pa da bi imela lepše vreme, kot ga imamo mi tukaj :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sonja, ti še kar objavi kaj, preden greš. Ker bomo potem tako predolgo prikrajšani za tvoja ustvarjanja.
    Tile "polikakani" izdelki so naravnost čudoviti!

    OdgovoriIzbriši
  3. Super manija. Ti so mi pa zelo všeč. to so bolj moje barve. Če je višek se javljam:):):):)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kaj je pa tole dobro!
    Na dopustu vam pa tudi jaz želim boljše vreme :) Pa dobro si napolni baterije, da nas boš pol lahko spet razvajala s svojimi umetnijami.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepi izdelki in prav nič vegasti. Pasta mašina je lahko v pogonu vse do odhoda. Sicer pa se lepo imej.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ostala sem bez besed, mokume gane ti je za desetko! Bravo, bravo!!!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...