10. sep. 2009

Fotografiranje ni ravno najlažja naloga


Vsaj tegale ne ravno najbolj natančno izdelanega kompleta nisem in nisem uspela spravit na fotografijo na tak način, da bi mi bil všeč. Najprej so bile ene baterije prazne, pa druge.. potem sem šla po tretji komplet v hčerino miško, pa so še te nehale delat :(((( s tavelikim fensi aparatom, ki ga imamo doma za moško rabo, pa ne znam fotografirat :))) tisto ni zame :))
Ampak včasih je treba bit trmast :)


Sestavljeno iz ostankov fimo obiska pri Fikus. Še nisem čisto prepričana, če mi je všeč :))

12 komentarjev:

  1. Ob tvojih stvaritvah sem vedno presenečena, kako ti uspe sestaviti skupaj tako čudovite stvari. Tvoja domišlija res ima meja!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kaj ti pa tukaj ni všeč- prav lep je , pa barve so tudi lepe. No- meni je všeč!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja men je tud zelooooooooo všeč navkljub vsem foto težavam ... ob vsakem tvojem kompletu skor izgubim sapo in mi pada samozavest in želje po mečkanju fima ... saj težko verjamem, da ga bom kdaj znala tako lepo namečkat kot to uspe tebi ...

    OdgovoriIzbriši
  4. zelena sem kot moja roža v avatarju - od zavisti seveda

    OdgovoriIzbriši
  5. Tale kombinacija pa prav noro lepo izgleda in barve so tudi taprave.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lušen kompletek, zanimivih barv :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni je všeč!! Sploh levi del na obesku. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Komplet je ful lep. Eleganten. Vedno izbereš dobro kombinacijo barv. Slike so mi pa tudi všeč, še posebno ta prva.

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlična kombinacija oblik in barv.Tvoji izdelki so res super.
    Me pa veseli, da nisem edina, ki mi zmanjka baterij vsakič, ko po dolgem premoru hočem kaj pofotkat za na blog.

    OdgovoriIzbriši
  10. Oh, wow! Looks amazing! Unfortunately I did not understand the text :) but jewels are truly beautiful.
    Hugs:
    Aija

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...