13. sep. 2009

Zajtrki za dečvo - pizza muffini

Odkar se je letos (no, že lani) dečva odločila, da v 5.razredu ne bo več jedla kosila in popoldanske malice v šoli, stalno premišljujem, kako ji zagotoviti nekaj hrane, ki ne bo vedno sendvič ali še huje, vrečka čipsa.
Preden se odpravim od doma tako zdaj ponavadi delam dva zajtrka.. enega v posodico za dečvo in drugega za sabo zame. Celo kak jogurt spije, če ji ga pripravim zraven. :)
Kosilo pravi, da ji ne paše. Tudi, če ji ga skuham in pripravim vnaprej, ga ni pojedla. Torej se potrudim prit čimprej domov in ji kaj skuhati.

Za jutrišnji zajtrk naj bi bili pizza muffini po receptu s kulinarike. Šampinjonov ni bilo doma, paradižnika in čebule pa ne mara. V.d. ugotavlja, da sem dala v testo tudi kafro, saj izginevajo tako hitro, da bodo verjetno res samo še za jutrišnji zajtrk. Tisti, ki jih nismo še tople že za večerjo zmazali :)
Naslednjič jih delam, ko bom sama doma in jih spečene hitro dam v zmrzovalnik. Verjetno pa bom delala dve mešanici, eno tako bolj prečiščeno za dečvo in eno polno vseh dodatkov za naju :) Potem pa po enega ali dva za zajtrk ven iz zmrzovalnika :)

14 komentarjev:

  1. O, tole pa se vidi in sliši zelo slastno. Recept sem si že shranila in ga ob priliki preizkusim tudi sama.

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj si pridna! Moja dva sicer jesta v vrtcu, jaz si pa nosim s seboj sadje. Ampak za večerjo bodo pa šli v promet. Za v zmrzovalnik pa tudi pri nas ne bo nič ostalo, ker kar tople vse zmažemo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Prav slastno izgledajo. Jaz pa lačna kot volk, ker nisem večerjala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prav zadišijo z ekrana, zgledajo mega slastno.
    Aja zakaj otroci nočejo v šoli jest? Oba moja sta se branila šolskih kosil, ko hudič križa. Mi smo pa jedli v šoli se spomnim, ane.

    OdgovoriIzbriši
  5. To je pa super ideja. Še posebej za čez teden, ko se mi ne ljubi brkljat po kuhinji.
    Alenka
    Zakaj otroci v šoli nočejo jesti? Kolikor se sama še spomnim je bilo tako, da kljub temu, da sem bila lačna kot volk, je bilo veliko bolj pomembno da se naklepetam z NAJboljšimi prijateljicami, ki so bile seveda v istem razredu. Pa vedno je bila kakšna od nas zaljubljena v sosošolca, tako da smo odmore zapravile za bolj pomembne stvari - neopazno letanje po hodnikih za trenutno aktualnim pobčkom.

    OdgovoriIzbriši
  6. Njami, jaz pa tu lačna cedim sline ;)
    Hvala, da si me spomnila na te mufine ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Jaz se spomnim, da sem komaj čakala, ko ni bilo več treba jest v šoli. So nas silili jest hrano, ki je nismo marali (paradižnikova juha, vampi, matevž, plastik-fantastik hrana iz vrečk...). Mene pa je doma čakala mamina super kuha. Je na srečo bila malo čez dve že doma.
    Sem pa dečvi povedala, da si lahko premisli in z oktobrom spet vzame kosilo. Pa noče niti slišat :))

    OdgovoriIzbriši
  8. Tole pa tako dobro zgleda, da grem kar brskat po domačih zalogah... upam, da imam vse in grem kar pečt :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Tile naši so danes že malo suhi, smo preveč vsega ven pobrali iz recepta. Tako da ti priporočam, da ne pozabiš na paradižnik in gobice.. pa kako papriko bom dala še noter zase :))

    OdgovoriIzbriši
  10. pizza mafne jaz pečem že zeloooooooooo dolgo časa, samo mamo doma preveč termitov in jih ne uspemo spravit v skrinjo.

    Tole s šolsko prehrano. Pri nas tavelik že v 4.razredu ni več želel kositi, pa sva reševala tako da sem mu vse pripravila v naprej, v ta namen smo kupili tudi posebne plastične krožnike, take 3 delne, zvečer smo se ponavadi zmenili kaj bo jedel, vzeli iz skrinje, on si je potem s prihodom domov samo pogrel v mikrovalovki. Enako sem delala pri hčeri. Zdaj sta tavelika2 že toliko stara da ponavadi sama dokončata na pol narejen moj izdelek. Tamali za1x še vedno kosi v šoli.

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja, jaz jih tudi že dolgo časa pečem, hmmm verjetno toliko kot Flo, saj sem pri njej dobila recept :)

    Če ima rada tudi sladko, poskusi narediti Polže. Jaz sem namesto rozin dala narezano čokolado in naslednji bom naredila malo več kreme, da bodo še bolj dobri. Tudi te lahko daš v skrinj (če utegneš:http://www.kulinarika.net/recept.asp?ID=12857

    OdgovoriIzbriši
  12. Flo, saj jaz sem tudi celo umetnost iz večernega planiranja delala, potem pa ni pojedla :( ali pa je vzela stran za dvakrat v usta dat, ostalo pa nazaj v hladilnik :( Saj počasi se bomo navadili :)) Glede na njeno po novem bolj okroglo postavo, ji nič ne manjka. Ima prej preveč :))
    McCrafty, tile polži so točno to, kar sem imela v planu za naslednjo rundo pečenja :))))) Hvala za link do recepta, si mi prihranila iskanje :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Mojadva na srečo v šoli kosita, ampak teli mufinčki...

    ena runda se peče, ena še čaka, bodo za večerjo :)))

    Vidim, da nisem edina, ki si mi lušte naredila

    OdgovoriIzbriši
  14. Ej bejba včeri si me tok "zrajcala" s tole objavo, da se zdele pr men pečejo teli mafini iz tega recepta :)

    mmmm bom mela zjutri dobr zajtrk :)))

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...