14. sep. 2009

Na hitro :)


Danes pa samo na hitro eni uhančki. Tile reveži niti obeska niso dobili :)) Mogoče kdaj kasneje, ko se odločim, kakšnega bi sploh imela za zraven. Ali pa bodo ostali kar samostojni.



17 komentarjev:

  1. Zelo luškani uhančki, tvoje umetnije na hitro so fantastične.

    OdgovoriIzbriši
  2. O, si spet malo z oljnimi barvami ustvarjala? Tole mi postaja vedno bolj zanimivo in mikavno...
    So pa čudoviti uhančki nastali!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hehe, nope, to pa niso oljne barve :) Čisto druga tehnika, druge barve.. učinek mi je pa všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Pa tolk so lepi, kar kličejo po obesku, da bojo fenomenalni kompletek:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Sonja...lušni so izpadli...mene samo moti da so tako lisati-ti je barva nagajala?(je stara in pregosta mogoče?)

    OdgovoriIzbriši
  6. Klavdija, kok pa ti fajn opazuješ :))) sam tuki ni barve gor :P niti nove, kaj šele stare :P

    OdgovoriIzbriši
  7. Waw! Ti na hitro so mi šeee bolj všeč.
    A boš kaj manj skrivnostna in nam zaupala, kako si prišla do takih lepotkov? Sem čist pridna. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Sm se premisnla...če boš hotla, boš že sama napisala kako si delala:P
    Sem bla prepričana da si uporabila že kupljeno...no glavno da je tebi všeč.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tile bi bili odlični za mojo garderobo, ko imam veliko rjavega. Čudoviti so.

    OdgovoriIzbriši
  10. Aha, spet nekaj novega in rahlo skrivnostnega :-) A to je kao efekt keramike? Ne vem, malo ugibam in brcam v temo. Je pa zelo lepo!!

    OdgovoriIzbriši
  11. Tud jest si delam utvare, da vem, kako si to naredila - ampak te ne bom izdala ;-D. Zelo všečen izdelek - tukaj se lise podajo.

    OdgovoriIzbriši
  12. Super barva in super vzorec. Meni se pa tud ne sanja, kaj za eno tehniko si uporabila, tako da bom raje tiho. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. uhančki so naravnost prečudoviti in sploh ah in oh, ker so v mojih najljubših barvah!!!!
    sonja, ti imaš res čarobne prste!!!!
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...