6. sep. 2009

Oljne barve - drugič

Navdušena nad prvim kompletom sem se takoj lotila drugega :) Tehnika je enaka, vzorec, barve in oblika pa drugi.
Ampak zdaj vem, da nujno potrebujem kak kvaliteten marker za izdelavo obrobe. So mi tako všeč tile delčki, če so pobarvani. Na netu najbolj hvalijo Krylone. Imate ve kaj drugačne izkušnje?
Sama sem uporabila Pilotov super color marker, ki pa ne daje lepe enotne barve.



13 komentarjev:

  1. Sicer sploh ne razumem kaj delaš. Jaz sem mislila, da je to fimo, pa so oljne barve, pa svinčniki, pa.... boh. V glavnem rezultat je super!

    OdgovoriIzbriši
  2. Saj je fimo, na njem pa oljne barve :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasen nakit, ta mi je za malenkost bolj všeč od prvega, ker imam rajši modro barvo :)

    OdgovoriIzbriši
  4. No evo. Teb se je čist sfimal. ČIST.
    In hvala bogcu da se ti je, ker tole ti gre tko dobr od rok!!
    Čeprou še zmer ne vem o kakih barvah ti to, pa markerjih... pa.... ampak lepo je pa ful!!

    Ti kar še čaraj.


    Khm... kje je pa rozika????

    OdgovoriIzbriši
  5. Krylon je zakon! Imajo jih kar ugodno pri Heindesign.de

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala vsem :)
    Sandra, rozika bo enkrat.. trenutno še ni v planu :)
    Maja, hvala :) Čeprav je tam tolikooooooooooo vsega.. uhh.. Zlat je nekje na poti, potem mi bo pa samo še srebrn manjkal :)

    OdgovoriIzbriši
  7. vauuu, noro, ko bi jst to znala. ma tile uhančki so noro dobrih oblik, da tehnike sploh ne omenjam!

    OdgovoriIzbriši
  8. Pišuka, ta kompletek je pa še lepši, kot tisti od zadnjič, delan v tej tehniki. Hudo, kako si se ti okužila s tem. Zgleda , da te ni več možno odvaditi(kot zasvojence mislim), ker delaš in preiskušaš vedno več in bolje. Bravo!!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. fantastično. Kako si dbila motive, one sjajne

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasen kompletek. Barve so noro dobre.

    OdgovoriIzbriši
  11. Meni je tudi tale lepši. Je moder, kaj češ :-) Tale tehnika ti gre odlično od rok!

    Jaz imam Krylon in se krasno obnese, ker narediš z eno potezo lepo obrobo (je širok).

    OdgovoriIzbriši
  12. Človek že misli, da vse ve, pa ugotovi, da obstaja neka nova tehnika ... o kateri nimam pojma. Res, prvič slišim! Rezultat pa je fenomenalen.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...