8. sep. 2009

Znana tehnika, znan motiv

V petek sva se z dečvo odpravili na obisk k poli mojstrici, ki se skriva za nickom Fikus.
Prav luštno je bilo, nastal pa je tale kompletek. Doma sem ga le še spekla, pobrusila in polakirala.

12 komentarjev:

  1. Super!!!!Sem ti kar malo fouš, ko znaš take poli stvaritve izdelovat.:):):)

    OdgovoriIzbriši
  2. čudovita tehnika,đše lepši motiv :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. se mi zdi, ko gledam obesek... kot včasih, ko sem ležala v travi in me je vleklo preganjanje oblakov nad mano... v njih sem videla, kar sem hotela. kot v tvojem obesku. čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  4. Kompletek,ki mu ni para. Zelo lep v vseh pogledih od oblike, do barve in motiva.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasen kompletek! Tudi meni je všeč tokraten izbor barv.

    OdgovoriIzbriši
  6. Men je tud tale vzorček zelo všeč ... izvedba tvojih kompletkov pa zame samo utopija ...

    OdgovoriIzbriši
  7. Ko tako gledam tvoje stvaritve me kar ima, da bi šla fimo mečkat ... žal pa imajo druge stvari trenutno prednost. Teorijo že ful obvladam, rabim to le še udejaniti.

    OdgovoriIzbriši
  8. Sonja živjo,

    kje na netu bi se lahko našel tutorial za to tehniko?

    LP

    OdgovoriIzbriši
  9. Jaja, poglej tole stran http://www.hgtv.com/crafting/polymer-clay-puff-bead-bracelet/index.html samo vzorec je drug, sistem pa je enak :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...