27. sep. 2009

Uporabno ustvarjanje

Med fimanjem, pospravljanjem in priganjanjem ob domačih nalogah pride vsake toliko na vrsto tudi šivanje.
Dečva je iz male suhljate deklice postala velika, malce okrogla predpubertetnica. In od pomladi prerasla skoraj vse, kar je imela v omari. Kje naj zdaj najdem novo garderobo za otroka, ki nikakor ne paše v oblačila po standardih naših trgovin. Če pa že, pa me moti "šlampasto" šivanje in nekvaliteten material. Ali pa cena :))
Da tega, da nakupovanja ne mara nobena od naju, sploh ne omenjam.
In tako z današnjim šivanjem preskušam kroj, ki bo verjetno osnova še za marsikatere hlače v letošnji sezoni. V osnovi je to pravzaprav kroj za 7/8 kavbojke iz elastičnega jeansa, za poskus pa sem raje uporabila stare zaloge za trenerka hlače.
Kroj je iz revije Ottobre, takega blaga pa že nekaj časa ni več dobiti v Kilometru :( posledica recesije. Še dobro, da sem po hrčkasto kupovala malce na zalogo :)
Po žepih in spodnjem robu hlač sem se igrala s prešivi. Vzame kar nekaj časa, vendar luštno popestri sicer dolgočasno blago.
Ker lastnica že spi, vam njene nove hlače pokažem takole, na obešalniku.

3 komentarji:

  1. To bo dečva šik. Tisti šivi po robovih in na žepu pa res poživijo. Saj veš kaj bom rekla, kdor zna, pač zna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelooo všečne hlače! To je res zlata vredno, da znaš toliko sama zašit!

    OdgovoriIzbriši
  3. Upa, da bodo tudi meni uspele tako fajn, ker se že lep čas pripravljam na šivanje :), seveda je blago že lep čas na zalogi :). Ottobre je pa tudi meni zelo všečna revija

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...