9. dec. 2012

Dan za šivanje

Temperature so take, da zaradi še ne čisto pozdravljenih sinusov raje ostajam doma na toplem. Tako je bil danes čas za začete, obljubljene in čisto nove šiviljske projekte.
Tale je nastal povsem neplanirano. Ob hitrem pregledu blogov v readerju sem opazila toaletko v tej obliki. Izdelava z bloga mi sicer ni bila všeč, meni cikcakanje po odprtih robovih blaga ne gre, dimenzij se tudi nisem držala. Oblika pa je :) Pri zadrgi je široka 20 cm.
Uporabila sem koščke blaga, ki sem jih v paketu kupila pred nekaj leti. Prvi kos na paketku mi ni bil prav nič zanimiv, zato sem paketek pustila v omari nepregledan do danes. Ko sem odkrila, da se notri skrivajo prav lepi vzorci in barvne kombinacije. Vatelin in medvloga za aplikacijo sta verjetno še starejša :) Domače zaloge so super.



Outside there's cold, snow. I rather stayed inside and sew some cute things. This one is finished and ready to show. It's good to have some materials on stash. 

16 komentarjev:

  1. Cikcakanje res včasih povzroči marsikater siv las ja :)) še hvalabogu, da smo ljudje tako iznajdljivi, da vsak lahko slej kot prej najde nek svoj sistem ki mu leži. tudi mi smo ga našli, čeprav smo vmes že dodobra osiveli :))
    Meni je toaletka fuuul všeč! Tudi izbira in preliv blaga. Pa vzorček in sama izdelava. Kapo dol, ker vem da tole ni tako lahko narest :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. ooo kako je lepa in kako čudovito si jo zašila :-))
    Mojstrica ni kaj!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. iii, krasna je. Zelo lepe kombinacije in kot bi jo naredila za Božičkovo ženo, ker je čisto v teh prazničnih barvah. :) Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa in tvoje prešivanje mi je zelo všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Res lepa. Tako kombinacija blaga kot oblika in dodatki.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ti si res prava "vseznalka". Lotiš se vsega in vse ti uspe "u nulo". Toaletka je superca in verjamem, da so domače, ponovno odkrite zaloge zakon.

    OdgovoriIzbriši
  7. Uau meni so barve krasne in tudi sešito je zelo lepo. lp

    OdgovoriIzbriši
  8. tale mi je pa zapela za oko že na fb-ju .. krasna je

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala vsem za komentarje :)

    Če je kateri res všeč, jo menjam za evrčke :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Tudi meni je bila že zelo vpeč na FB-ju;) Tudi zelo dobra kombinacija barv!

    OdgovoriIzbriši
  11. Res lep novi model toaletke ... ja pozabljene zaloge so zakon ... ;o)

    OdgovoriIzbriši
  12. Hi, you made an nice purse!
    Hugs Lena

    OdgovoriIzbriši
  13. Prelepa. Všeč mi je kombinacija vzorčkov, vezenje pa pikica na i :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...