29. dec. 2012

Igračkanje s skodelicami

Ker mi je bila prva skodelica všeč, no njena slika, saj same skodelice še nimam, sem se hitro lotila malo drugačnega motiva in drugih barv. Sporočilo pa je tako, kot ga trenutno sama potrebujem, nekako sem ga začutila včeraj.
Na sploh je moral biti včeraj en čuden dan in pri meni tudi večer, mogoče me je luna nosila. Praviloma po sobici ne maram pospravljati oz. le umikam najbolj moteče kupčke. Če pa se že lotim pospravljanja, me takoj na začetku kaj zmoti in nadaljujem z ustvarjanjem, namesto pospravljanjem. Včeraj pa sem se prvič po letu in pol lotila pospravljanja čisto vsega na mizi in nekaj poličkah. Porabila sem kar nekaj ur, napolnila nekaj vrečk s smetmi in preuredila pospravljeno, zdaj pa je soba čudna, kar preveč pospravljena. Moram malo razmetat.
Tako sem se danes hitro lotila dokončanja slike in na plano privlekla barve, medije, papirčke..

Tudi ta skodelica bo šla v izdelavo, le izvajalec bo tokrat domač. V primeru, da vam je všeč, bo kakšna tudi naprodaj.


Made another collage to print on mugs.

19 komentarjev:

  1. Hehe, si kar predstavljam, da je bilo po pospravljanju preveč "sterilno" okolje za ustvarjanje :)
    Skodelice bodo enkratne in prav nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ojej ... pospravljanje ... ne mi govort o tem ... ravno danes sem imela en obisk in sem bila deležna vprašanja ... Kje pa ti drgač ustvarjaš???? in obiskovalkin pogled usmerjen v mojo (kao) delovno mizo ... hahahhahah ...

    Te tvoje šalčke so pa super ... se mi ta barva bolj dopade ... prejšnja je bolj živa ... no ja vsake oči majo svojga malarja ... sta pa itak obe super ...

    OdgovoriIzbriši
  3. Super je. Zelo so mi všeč barve.

    Srečno, zdravo in uspešno v letu 2013. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Pospravljanje? Je kdo omenil pospravljanje? AAAhhhhhh... nikar, samo tega ne :)))

    Šalčke pa svetovne.

    OdgovoriIzbriši
  5. Pospravljanje je nekaj, kar me še čakam... Samo verjetno še ne letos, bom drugo leto bolj pridna na tem področju ;) Tako kot ti, pospravim, potem pa se mi zdi vse čist preveč pospravljeno, pa spet kej ven zvlečem in potem tisti kupček prestavljam sem in tja... Pa kaj, mam to rada in moji so že navajeni...
    Šalčke so čudovite in mogoče, če bom dovolj pridna...

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna skodelica, tudi tista prva, ki si jo pokazala. No, tale je čist v mojih barvah ;)
    Pospravljanje je tudi moja nočna mora.Imam konstantno slabo vest, ker je v mojem kotu takšna bomba. Predvsem zaradi tega, ker ne morem 100% težit mulcema, da pospravita svojo sobo ... ker, se spomnim mojega kaosa. Pa bi se rada tolažila, da so krivi geni, ampak moja mami ima vedno vse tipi-topi. Bo že ...

    OdgovoriIzbriši
  7. Vau, bombastične so tvoje skodelice!!
    Ja, tudi moj kabinet čaka in čaka in čaka, da bo lep, pa kar nekako ne zlaufa! Ko se enkrat usedem za mizo, je konec misli na pospravljanje :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovite skodelice. In me kar mika da bi imela celo serijo takih. No, ne vse z istim motivom, ampak v tem stilu :)
    Pospravljanje? Ne o tem govorit hihi

    OdgovoriIzbriši
  9. Takale unikatna šalca je pa mega !!! Pa barve so tako lepe!

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasno sporočilo in všeč so mi barve. Me pa zanima ali to ročno poslikaš? LP Mojca

    OdgovoriIzbriši
  11. Huh, to je pa dobro prebrat, da nisem edina, ki imam odpor do pospravljanja :) Ponavadi mi res ne gre najbolje od rok, tokrat pa verjamem, da je bila luna kriva :)
    Mojca, sliko naredim v ustrezni dimenziji, potem pa naročim prenos na skodelico, da je izdelana res kvalitetno. Po eno in eno delat direktno z vsemi temi plastmi bi bilo pa malo prehudo.

    OdgovoriIzbriši
  12. Ta je pa še bolj huda, kot prva - v bolj mojih barvah - hihihi
    Čudovita ni kaj :-)

    OdgovoriIzbriši
  13. Nujno morajo bit se za prodajo-ker so ful unikatne tako drugačne,posebne.pospravljanje pa eh je itak sizifovo delo,lp

    OdgovoriIzbriši
  14. Nujno morajo bit se za prodajo-ker so ful unikatne tako drugačne,posebne.pospravljanje pa eh je itak sizifovo delo,lp

    OdgovoriIzbriši
  15. Pospravljanje. Kot je že ena zapisala. Bo prihodnje leto prišlo prav na vrsto.Skodelice fenomenalne.

    OdgovoriIzbriši
  16. Skodelica je fantastična! O pospravljanju pa raje ne bi....

    OdgovoriIzbriši
  17. Pospravljanje - nična mora. In če se že zgodi, potem itak nič ne najdem, tako, da se ne splača!
    Skodelica je bomba!!!

    OdgovoriIzbriši
  18. Tale skodelica je pa hudo dobra in mora nujno biti za prodajo. O pospravljanju pa tudi jaz ne bi.

    OdgovoriIzbriši
  19. Skodelica je super krasna, čisto v mojih barvah ... samo jaz bi brez zg. roba in tudi ročko bi imela raje belo, da pride slikca res do izraza.
    O pospravljanju pa raje ne bi ...

    p.s. Lepo praznujte in vse dobro v letu 2013!!!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...