16. dec. 2012

Mala toaletka dobi večjo sestrico

Blago je iz istega paketka v božičnih barvah in vzorcih, le kroj je drug in dimenzije večje.
Čipkasto zadrgo zapira ključek. 



13 komentarjev:

  1. Se pridružujem Nelynemu komentarju. Pri tej toaletki pa mi je tudi zadrga zelo všeč. Si jo to pri nas kupila?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Maja, take reči ponavadi preko neta kupujem. Če se prav spomnim, sem jih našla na Etsyju. Pustimo to, da sem pozabila, da jih sploh imam.. danes pa sem pospravljala predale in jih zagledala :) Še par jih čaka na uporabo.

      Izbriši
  2. Uau tolw zglda prekrasno. Zelo lepo blago si izbrala. lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Oo, všečkam tole! Res zelo lepo. In barve so super!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudoviti toaletki in zadrga je res carska :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. mmmm, barve, barve, barve! ja, pa fršluuuusss! od sile :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Blago je res krasno in zelo lepo izpade na toaletkah. Seveda pa je treba znati to narediti in tebi gre odlično od rok :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito praznične in zeloooo pašejo skupaj...:):)

    OdgovoriIzbriši
  8. Mala in velika sestrica sta krasni in čipkasta zadrga je enkratna.

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasni toaletki! Še posebej mi je všeč blago, ki je res čudovito.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...