14. dec. 2012

Ovitek za knjige

Ena od na blago natisnjenih slikic je dobila svoj dom na ovitku za knjige. In to ne kar kakšnem ovitku. Na takem, ki lahko varno pokrije kar nekaj knjigic, shranjenih v e-bralniku Kindle.
Osnova je črno jeans platno, nanj sem s strojem izvezla nekaj napisov in ga s črnim sukancem prešila. Podloga je mehko črno-belo karo bombažno blago, ki skriva medvlogo. Da bo Kindle varno skrit.
Upam, da bo novi lastnici všeč.
Zdaj (no, ne takoj, ko pride na vrsto) pa me čaka še ena oblekica za Kindle, saj ga imamo tudi doma. Povsem nezaščitenega, reveža.





Kindle cover for a young girl who likes to read.

12 komentarjev:

  1. Če bi bila jaz tvoj Kindle, bi bila kar ljubosumna na tega, ki je že dobil ta prelep ovitek;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jojmene, česa vsega se ti ne lotiš. Čudovit ovitek.

    OdgovoriIzbriši
  3. Marjeta, ravno to je izziv.. nove in nove reči :)

    OdgovoriIzbriši
  4. So pa te tvoje slikice na blagu blazno dobra pogruntavščina. Pa verjetno ful dober občutek, ko svojim slikam dodaš še drugo - šiviljsko vrednost. Kje si pa to naročila? saj si verjetno že objavila, ma ker nisem prav redni bralec mi je ušlo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dodo, samo zate naj bo še enkrat :) Spoonflower :)

      Izbriši
  5. Všeeeč! Tale tvoj kindle ima sedaj res lepo oblekco, jaz res ne vem, če bi ga sploh še ven jemala. ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Uau dobra ideja, vidim da si v koraku s časom ;) Zelo mi je všeč črno-bela kombinacija. lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Bogi, le hitro še domačemu naredi oblekico :) Krasna oblekica in če mi drugo leto končno uspe nabaviti Kindla, se javim, da mu skreiraš eno oblekico :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...