19. dec. 2012

Obraz med gumbki

Včeraj pokazani obraz je našel svoj dom med gumbki. Urška je okvir sama pobarvala in okrasila z gumbki, vanj pa dala mojo sliko obraza. Ne vem, kako je vam všeč kombinacija, ampak meni se zdi, da obraz dobro kontrira pisanemu okvirju.






Friend of mine put yesterday's face painting in a frame, she painted and decorated with buttons. Like the contrast, but still believe face is stronger, taking focal point.

6 komentarjev:

  1. Meni je všeč. Gumbi so prekrasni in obraz kuka iza njih.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo vse skupaj paše. Všeč mi je tudi to kako pred obrazom nekaj leta ter gumbki kot rožice in deluje tako kot da bi gledal skozi travnik.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uaaaaaaau tole pa zgleda zelo lepo in všeč mi je kako si poslimala okvir z gumbki, fina kombinacija in nič ne zasenči motiva. lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Mojca, okvirček pa ni moj :) Moja je le slika :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Slika je krasna, okvir simpatičen .... vse pa zelo všečno :). Lp

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...