13. dec. 2012

Yay!

Na MOOjevih paketkih, v katerih k meni varno zapakirane pridejo mini kartice ali kot tokrat voščilnice, vedno piše Yay! :) zdaj je to že kar standarden vzklik, ko vidim škatlo :)
Neverjetno hitro sem prejela drugo naročilo voščilnic. Fotografija je narejena na hitro, kvaliteta tiska pa spet neverjetno dobra.
Nekaj voščilnic bom porabila doma, jih vstavila v okvirje, kot prvič. Preostale pa so v paketu z ovojnicami naprodaj.








New batch just hatched :) Well OK, landed in my mailbox. I just love MOO greeting cards.

14 komentarjev:

  1. Ma kako so krasne, neverjetna si s tole svojo slikarijo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super lepe so, barve za dvigniti razpoloženje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Saj so vse lepe, ampak snežak... Oh, prelep! Jaz bi težko poslala takšno voščilnico. Lažje bi jo dala v okvir.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Barbi, saj jo lahko pošlješ komu, ki jo da potem v okvir :)

      Izbriši
  4. Zelo luštne! Take res razveselijo človeka na kak poseben dan:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito barvito - tvoje, zelo lepo, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala vsem za komentarje, prav luštno vas je brat.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasne so kot sem že povedala :).

    OdgovoriIzbriši
  8. Tudi tele so krasne, obožujem tvoje kobinacije barv. lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Navdušena, navdušena, navdušena. :) Srečen tisti, ki jih bo dobil. Lepo bodi.

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala vam za komentarje :) Sem si ravno eno novo spravila v okvir na službeni mizi. Kako enostavno bo zdaj spreminjat :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...