12. dec. 2012

Pisana toaletka

Počasi z mize pospravljam načete projekte. Mednje sodi tudi uporaba digitalnih printov mojih kolažev, ki sem jih že pred časom naročila. V malce bolj pisani varianti je nastala nova toaletka. Najprej se mi je zdelo, da bo prehudo pisano, zdaj pa mi je všeč. Že ima nov dom :)



Another pouch with digital print of my collage. Strong combination, but I love the end result.

7 komentarjev:

  1. Zelo lepa toaletka, upam, da se je nekoč lotim tudi sama:)

    OdgovoriIzbriši
  2. To pa verjamem, da je takoj dobila svoj domek, ker je naravnost enkratna. lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi meni se je sprva zdelo, da je preveč pisana, predvsem zato ker se škoda dela kolažu. Ne pride tako do izraza.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tako zelo unikatna je!!!
    Čudovito ti gredo od rok :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. res lepa toaletka. Paše pogled na rožice v teh hladnih dneh.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo pisana in zelo, zelo odštekana!

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...