31. dec. 2012

Vse prav pride..

Marsičesa sem se naučila že kot otrok, tudi pletenja. Tega kar sama, iz knjig in potem učila še vse ostale otroke iz bloka. Hitro so me premamili vzorci s kitami, pri teh je najbolj vidiš napredek. Potem dolgo nisem pletla, prišlo je šiviljsko obdobje, pa preskušanje vseh drugih tehnik. Vsake toliko pa sem le prijela za pletilke in kako malenkost naredila. Ker pa sem ponavadi uporabljala cenejše, manj kvalitetne preje, so me vedno praskale.

Potem pa sem spoznala simpatično skupinico žensk, ki se redno tedensko dobivajo na popoldanskih štrikarijah, v organizaciji galerije volne NitiNiti. Kar naenkrat je pletenje spet postalo zanimivo, saj je pomenilo prijetno druženje ob kavi in klepetu. Tako imam zdaj doma poleg ostalih še kup pletiljskih projektov v delu :)

Pred dnevi sem se lotila brskanja po Ravelry-ju, da bi prijateljici poslala nekaj linkov do zanimivih izdelkov. Pa sem sama padla noter, zapravila med brskanjem kar nekaj ur in si jasno izbrala nov projekt, tuba-šal. Navodila zanj so brezplačno na voljo uporabnikom Ravelry-ja. Ostali projekti še kar ostajajo v delu :)
V navodilih so navedeni tudi pripomočki. Hmm.. označevalca začetka vrstic (po angleško stitch marker) še nisem imela, sem ga pa že večkrat videla pri pletiljskih prijateljicah. Še malo guglanja za slikami in mi je bilo hitro jasno, da mi bodo nakitkarske zaloge in tudi izkušnje prav prišle. Nekaj perlic, rožic, žičnata igla in obroček, pa ga imam. Vse prav pride, tako material kot znanje :) Uhh, koliko različnih še lahko naredim :)
Preja je Superwash iz Škofje Loke.

Šal počasi napreduje, upam, da ne bo ostal med projekti v delu. Tam v omari me namreč čaka veliiika vreča, polna umazano roza alpaka preje. Take, iz kakršne mi je Nelya izdelala čudovite rokavičke brez prstov, tule se skrivajo pod kupom. Že komaj čakam, da se je lotim. Ampak ne, preden tole končam.



My new knitting project from Ravelry.

3 komentarji:

  1. Po tej fotki sodeč bo nastalo nekaj enkratno odštekano uporabnega. Komaj čakam, da vidim končni izdelek!

    OdgovoriIzbriši
  2. Neverjetna si. Sploh ne dvomim, da ti bo uspelo.
    Naj bo 2013 prijazno leto.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...