23. nov. 2008

Drsanje

Ko sem bila še otrok, sem vsak vikend vsaj enkrat šla drsat v Tivoli. Najprej zgolj kot družba sosedovim deklicam, tudi drsalke so mi posodili. Potem pa sem dobila svoje in hodila drsat sama s prijateljico. Še danes se spomnim kakšne pesmi, ki so jo tam vrteli ob našem drsanju najprej v eno in nato v drugo smer. Tam so se začele spletati tudi prve simpatije, fantje so nagajali puncam, bilo je prav nedolžno in lepo. Uhh.. kje je že to :)


Tale motiv drsalcev mi je bil všeč takoj, ko sem ga videla. Zato sem bila še toliko bolj vesela, da sem včeraj lahko naredila nekaj odtisov s Sandrino novo štampiljko :)) Tudi do konca obiska nisem počakala, sem ju kar takoj začela barvat z markerji. Obiske meni ljubih oseb imam rada, vendar pa težko sedim pri miru in nič ne počnem več ur skupaj. Tako da ponavadi zelo hitro začnem migati :)

Kasneje sem drsalke okrasila še s Sakurinim Stardust pisalom, krznene obloge Tildinega plašča pa z bleščicami, ki sem jih v paketu kupila v Lidlu.
Bi čisto pozabila na njih, če mi ne bi bila tako zelooo všeč čestitka, ki jo je naredila Nina (Soncek). Te bleščice je uporabila na šalu.
Snežinka v zgornjem levem kotu je izrezana s hroščkom iz skrčljive folije in segreta s heat-gunom, da se je lepo skrčila. V sredino sem ji za okras dodala piramidast head-pin iz mojih nakitkarskih zalog :) Kdo bi mislil, da se da toliko tistih zalog porabiti na čestitkah.
Osnova čestitke pa je bila še preden sem jo polepila, okrašena s bridal embosing prahom. Se odtise zdaj vidi samo še na hrbtni strani.

Uporabljeno:
Štampiljka: Magnolia - Tilda in Edwin
Papir: roza osnova kupljena v Art-u, vzorčasti papirji iz domačih zalog, temno rdeč papir iz Lidlovega paketa
Barve: Tria markerji, Sakura Stardust clear pisalo, blazinica za štampiljke
Dodatki: bleščice iz Lidlovega paketa, snežinka iz skrčljive folije (Clear Shrinkies)
Lepilo: Aero obojestranski lepilni trak
Orodja: Fiskars rezalnik papirja, moj heat gun :)

4 komentarji:

  1. Zdajle mi manjka en smajli za nalimat. Tisti, ko te odnesejo, ko omedliš.
    Sonja, tale čestitka je tako čudovita!!! Čeprav imam tole štampiljko sama, jo v sto letih tako lepo ne pobarvam in sestavim skupaj!!!

    Enostavno čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kdor zna, pač zna. In ti ustvariš tako lepe čestitke, da jih z veseljem gledam in občudujem!

    Lp, Helena

    OdgovoriIzbriši
  3. Vsakič znova presenetiš. Vsaka nova čestitka mi je še bolj všeč kot prejšnja. Res sta luštna. Prav pričarata zimsko vzdušje.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, res, še ena iz serije Tildik, ki je res lepo izpadla. In sploh ta dvojni motiv se mi dopade.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...