20. nov. 2008

Moja rozi pujsa Pepa in še en Edvin

Po prvem srečanju s Heat gun-om in nekaj poskusih, mi je bilo hitro jasno, da tole reč nujno potrebujem :)
Najprej sem preverila cene v domačih trgovinah in na netu, jasno, da je zmagal Ebay. Naročila sem pištolico in pladenj za prah, ki pa je žal prispel počen. Grem stavit, da so krivi naši poštarji, ki se jim ni dalo pozvonit, ampak so paket raje tlačili v nabiralnik. Pa sem bila doma :( Prodajalka mi je prijazno ponudila, da mi pošlje novega, jaz pa ji tega vrnem.
Moja pištolica nosi ime firme Dovercraft in ji lahko nastavim dve hitrosti pihanja. Ja, priključek pa je imela angleški in ga je moral moj dragi zamenjati.
Kaja75, ja, pištolca lahko tudi manj piha :) Tale moja vsekakor bolj greje, kot piha. Za razliko od tistih, ki sem jih že preizkusila.

Pa še razlaga, zakaj pujsa :) Nikakor mi ne gre iz glave tale slika z ebaya, je pa žal pištolica hudo precenjena in je zato nisem kupila:






Ker pa je nove igrače nujno potrebno preizkusit, sem sestavila še eno čestitko z Edvinom, ki sem ga že imela pobarvanega. Papirji so iz domačih zalog neznane firme.
Del snežink je odtisnjen z zlato blazinico, del pa poudarjen z embosing prahcem Bridal, ki sem ga kupila v trgovinici Memories. Tale ni bil najboljši nakup, enostavno ne pride lepo. Rozi bleščice se vedno povsod porazgubijo, primejo se povsod tam, kjer ni treba, bel prah pa tudi ne pride lepo bel. Zgleda moram kaj manj kičastega kupiti :) ampak v škatlici je pa tkooooo lepo videt :(

Uporabljeno:
Štampiljka: Magnolia - Edwin, snežinka Sitar
Papir: bela osnova kupljena v Art-u, vzorčasti papirji iz domačih zalog
Barve: Tria markerji, blazinica za štampiljke
Dodatki: bleščice iz tube, Bridal bel embosing prah
Lepilo: Aero obojestranski lepilni trak
Orodja: Fiskars rezalnik papirja, moj heat gun :)

7 komentarjev:

  1. Pujsa Pepa ... ha ha ha ... sem bila tako firbčna, kako si lahko tako trapasto pujsko spravila na voščilnico. :) Pa sem ugotovila, da je teh pujs več. In tvoja Pepa mi je precej bolj simpatična od tiste, ki oinka po televiziji. :)

    Edwin je pa itak šarmer, pa še polno torbo daril nese. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa čestitka, pa saj ti vedno delaš zelo, zelo fantastične! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz sem tudi pričakovala pujso, pa vidim, da dandanes drugačne delajo :) Čestitka je pa nadkjutkana :)
    LP, tulpika

    OdgovoriIzbriši
  4. Ooo, takšne pujsike se še jaz ne bi branila :)
    Super nakup si opravila.
    Čestitka pa je tako ali tako lepa - kot vedno in kot vse tvoje!

    Lp, Helena

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitke za pujso Pepo in da bosta skupaj naredili čim več čudovitih čestitk. :)

    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  6. Počasna sem danes. Tole s pujso mi ni bilo jasno, sem šla še enkrat cel vnos prebrat, da sem dojela :S
    Anyway, sem jaz vedela da tole prasičko rabiš. Ne vem zakaj se mi zdi, da boš tudi kiči prahec porabila, ko je pa tako luštno, če je malo rozi in malo kiči ;)

    Moja izjava o filcanju je dopolnjena. No peeking, ker še nič ni :(

    OdgovoriIzbriši
  7. No, saj se mi je zdelo, da ne bo podganca zdržala, hihi (še nisem našla izvora imena). Tudi pujsa Pepa je prav uporabna žverca :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...