10. nov. 2008

Koristne poštarske usluge

Na srečanje in s srečanja vedno tovorim še kakšne paketke, ki jih ustvarjalke pošiljajo ena drugi. Tokrat sem bila v smeri s srečanja poštarica za Sandrco oz. njen heat gun. Ki mi ga je prijazno dovolila preizkusiti, preden ga pride iskat :) Ko je danes začela omenjat, da ga bo rabila, sem pa res morala nekaj narest :) Da vidim, če tole reč jaz tudi rabim, ali ne :)
Tako sem se lotila zalog shrinkies skrčljive folije. S StazOn blazinico sem na hrapavo stran Frostie folijo odtisnila Melindo z blazino in jo pobarvala z akvarelnimi barvicami in vodnim čopičem. Folijo sem nato segrevala s pištolco, dokler se folija po groznem zvijanju in mečkanju (res ni fino za gledat) ni lepo poravnala. Štampiljka je velika nekaj malega čez 10 cm, skrčen motiv na foliji pa le 4 cm. Je pa folija po krčenju postala debelejša in trša. Zato je treba motiv obrezati in po potrebi izdelati luknjico pred segrevanjem.
Prvi poskus je bil z roza pobarvanim motivom. Ni bil najbolj uspešen.
Z drugim, modrim, pa sem že bolj zadovoljna :)
Sta pa v živo oba lepša :) fotografirat tole svetlečo zadevo zvečer ni najlažje :(
Zdaj pa moram le še na lov za vrvicami za okraske mobitelov :) tale je sposojen z enega drugega okraska.


Segrevati sem poskusila tudi embosing prahce, ki jih imam doma. Ker pa iz okrašenega papirja še ni nič nastalo, pokažem drugič :)

In jaaaa, tole rabim.... baje :))))))

Uporabljeno:
Štampiljka: Whiff of Joy Melinda
Osnova: Shrinkles frosted folija
Barve: StazOn za odtis in akvarelne barvice
Orodja: Sandrčin Heat Gun

10 komentarjev:

  1. o bejba kok je dobr tole....
    matr moja pištola dela čudeže, jest se res sploh ne zavedam kak zaklad mam doma hahahaha

    uglavnem če pa rabiš vrvice............. :D ;P
    a to maš prozorno folijo??? k jest mam belo :D

    OdgovoriIzbriši
  2. hehe, hočeš rečt, da se ne zavedaš, kak zaklad imaš, ampak ne doma večino časa :))))))
    jaaa, saj tale je tudi tvoja vrvica. :)
    nope, tale folija je frosti - taka rahlo zmrznjena. Imam pa tudi prozorno. Bele? Hmm.. ne, te pa nimam :)))))

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo narejeno, pa sej česarkoli se lotiš je fenomenalno! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlicno ti je uspelo. Odkar je imela Kaja prikaz tegala podgana, pa ze tudi jaz ugotavljam, da bi ga najbrz res nujno rabila :))))
    LP, tulpika

    OdgovoriIzbriši
  5. Vou, a to je produkt podgane? Nazadnje bom še jaz ugotovila, da jo potrebujem. :) Obeski so pa čist divji. SUPER!

    OdgovoriIzbriši
  6. No, kot začetnica v štampiljkah in čestitkarstvu nimam pojma o čem pišeš, vsa razna xy imena...raje ne bom o tem nič spraševala. Te pa moram pohvalit, ker tole zares zelo lepo izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  7. Heh, moja Sonča mi je skor v monitor zlezla, ko je tile tvoji pupi vidla. Če narediš eno v prevladujoče zeleni za na njeno Nokio, te bo po moje v zvezde kovala ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. P.s. Sori za smetenje, a ti dobivaš moje mejle?

    OdgovoriIzbriši
  9. krasno, kakšne ideje :))) tega svet ni videl :))

    OdgovoriIzbriši
  10. Princeska, če svet ne, sem pa jaz videla nekje na netu nekoč :) in si zapomnila ter uporabila :)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...