11. nov. 2008

Pretežno zeleno.... za Sončo :)

Takole pa se me včasih da shecat.. pa malce slabe vesti zaradi starih obljub tudi pomaga :)
Moja soimenjakinja, ki pa je pravzaprav ne poznam, je pa na isti dan dobila nov mobitel kot jaz, dobi nov okrasek :)
Prva zelena Melinda se je ob krčenju malce privihala in jo z ravnanjem nismo najlepše popravili. Bo ostala doma :) Tale druga pa je bolje uspela.. mogoče zato, ker sem prej zlato barvo nadomestila z mojo, roziko :) saj v živo ni tako zelo močna, je pobarvano s perl vodenkami in se mejčkeno šajna :)

Tadaaaaam, Sonča bo imela svoj zeleni mobitel okrašen z zeleno oblečeno Melindo:

6 komentarjev:

  1. TurboSonja! Tako hitro izpolnjene želje pa še ne :) Hvala! Ne bom nič povedala, naj v četrtek malo v nezavest pada ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Tole je pa noro dobra ideja. Kaj vse se ne spomniš. Zakon si.

    Lp, Nataša

    OdgovoriIzbriši
  3. Lustno darilce! Se kaj naredi, dokler je se toplotna pistolca pri hisi :)))))
    LP, tulpika

    OdgovoriIzbriši
  4. Se strinjam s Tulpiko... kar hitro še izkoristi pištolco, saj delaš čudovite stvari! Zdaj si pa že itak sama ugotovila, da je to čudo nujo potrebno :))))))))

    OdgovoriIzbriši
  5. Svašta 8) Glupog li pitanja - A to rabim?
    Itak da.

    ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo fajn! Mislim, da res rabiš tole pištolco:)

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...