16. nov. 2008

Počasi se daleč pride

Tokrat do končane čestitke :) Se mi zdi, da sem jo kar en teden počasi mečkala, barvala, sestavljala.. In jo danes končno poslikala.
Edvina sem dobila iz bogate zaloge Sandrinih odtisov. Pobarvan je s Tria markerji. Osnova čestitke je v beli barvi, vzorčasti papirji pa iz domačih zalog, ki sem jih nahrčkala na otoškem bolšjaku.
V levem zgornjem kotu sem odtisnila vijugico in jo posula z zlatim prahom, ki sem ga kupila ob obisku trgovinice Memories v Celju. Prijazna lastnica mi je ponudila, da poskusim, ko sem potarnala, da nisem še nikoli embosirala. Jasno, da sem nujno potrebovala prah.. za začetek. Zlat in bel z roza bleščicami. Tale bel mi ni ravno najbolj všeč. Zlat pa je čudovit. Na srečo sem potem doma odkrila štampiljko za prah, zdaj pa samo še pištolco čakam.


Ker pa tale zgornja slika ne pokaže odseva zlate vijugice, sem čestitko poslikala še enkrat, tokrat ležeče.
Uporabljeno:
Štampiljka: Magnolia - Edwin, Autumn Leaves vijuga
Papir: bela osnova kupljena v Art-u, vzorčasta papirja iz domačih zalog
Barve: Tria markerji, blazinica za štampiljke
Dodatki: sneg iz tube, zlat embosing prah
Lepilo: Aero obojestranski lepilni trak
Orodja: Fiskars rezalnik papirja, Sandrin sposojen heat gun :)

11 komentarjev:

  1. Ne me hecat, kok je lepa!!!!

    Sem prou vesela, da v petek nisem mogla po moje stvarce. Dej ko dobiš svojga mi sporoč, da prej ne bom hodila k tebi :) Mogoče še kako lepoto do takrat narediš z mojo paštolco in bom lohk važna :)


    Kraaasnoooo!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Moja pištolca bi morala bit jutri že pri meni, se mi zdi :) Upam, da bo res.
    Če bi ti svojo že odnesla, bi si pa s štedilnikom pomagala.. čeprav ni isto.
    Je pa tako fino opazovat, kako se temen prah spreminja v nekaj čudovito bleščečega.

    OdgovoriIzbriši
  3. prekrasno zimska... nekaj čarobnega je na njej :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo, pa saj obvladaš! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo je lepa, se posebej, ko se vidi blescav odsev vijugice. To bo moje pismo letos Dedku mrazu - podgan in vijugice :)))
    LP, tulpika

    OdgovoriIzbriši
  6. Zopet ena prekrasna izpod tvojih rok. Ob vsem drugem, mi je še posebej všeč "nazobčan" rob papirčkov. Res dobro izpade.
    Vijugica je dobra ideja in dodatno polepša čestitko.

    Lp, Helena

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna čestitka. Bolj ko gledam te embosirane dele, bolj me mika, da naročim ta prahec. Pa ta snegec me tudi že čaka v trgovini, samo še iskat ga mora it. :):)

    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  8. Luštna, zimska čestitka. Všeč mi je kako si sneg naredila in zlato vijugico.

    OdgovoriIzbriši
  9. i
    Bolje delati in kreirati, tako kot to počnete vi in čim manj modrovati, še manj pa opravljati. Čim več takih in svet bo še lepši.

    OdgovoriIzbriši

Vaši komentarji mi polepšajo dan. Hvala :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...